W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

5.5 Klauzula dla spraw załatwianych milcząco

Informacja z zakresu ochrony danych osobowych

w przypadku milczącego załatwienia sprawy
 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informujemy, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach, ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce, tel./fax. 25 644 24 13 mail: sekretariat@siedlce-straz.pl
  2. Dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, mail: ochrona.danych@mazowsze.straz.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe, są przetwarzane w celu wypełniania  obowiązków prawnych ciążących na Administratorze związanych z milczącym załatwieniem sprawy, na podstawie  art. 6 ust 1 lit c RODO w oparciu o art. 122 a – h ustawy Kodeks postepowania administracyjnego.
  4. Administrator przetwarza kategorie danych osobowych identyfikacyjne, kontaktowe oraz związane z przedmiotem sprawy.
  5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz Administratora np. w zakresie fizycznego wybrakowania i zniszczenia dokumentacji.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w przepisach właściwych w sprawie zasad postepowania z materiałami archiwalnymi w jednostkach organizacyjnych  Państwowej Straży Pożarnej oraz w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla tych jednostek, dla poszczególnych kategorii spraw.
  7. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania. Posiada Pani(-) także prawo do usunięcia danych, prawo ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to przypadków, w których Administrator posiada uprawnienia do dalszego przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
  8. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
  9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Nie podanie przez Panią/a danych osobowych będzie skutkować brakiem możliwości realizacji celu wskazanego w pkt. 3 .
  10. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.04.2021 10:07 st. sekc. Daria Lipińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Organizacyjno-Kadrowy
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
5.5 Klauzula dla spraw załatwianych milcząco 1.0 20.04.2021 10:07 st. sekc. Daria Lipińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}