W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Przyjmowanie i załatwianie spraw

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach
ul. Czerwonego Krzyża 45
08-110 Siedlce

  • Drogą pocztową na podany wyżej adres urzędu;
  • Telefonicznie pod numerem telefonu (25) 644 24 13, bądź faxem (25) 644 32 88;
  • Pocztą elektroniczną na adres sekretariat@siedlce-straz.pl
  • Drogą elektroniczną poprzez platformę ePUAP: /kmpspsiedlce/SkrytkaESP
  • Osobiście - ul. Czerwonego Krzyża 45, od poniedziałku do piątku, w godz. 07:30 - 15:30.

Interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach lub zastępca komendanta przyjmuje w poniedziałki, w godzinach 14:00 –16:00, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem komendanta miejskiego PSP tel. (25) 644 24 13.

{"register":{"columns":[]}}