Dział Obsługi Pacjenta
W skład Działu Obsługi Pacjenta wchodzą: Rejestracje Poradni, Call Center, Służba Informacyjna, Kartoteki Bieżące, Sekcja Skarg i Wniosków.
Do głównych zadań poszczególnych komórek Działu Obsługi Pacjenta, wspierających naszych Pacjentów, należą:
Rejestracje przychodni:
- Rejestrowanie Pacjentów zgłaszających się osobiście na wizyty i badania.
- Weryfikacja uprawnień Pacjentów (NFZ, EKUZ, skierowania, deklaracje itp.).
- Przyjmowanie skierowań, oświadczeń, zgód i innych dokumentów.
- Udzielanie informacji dotyczących organizacji pracy poradni i zasad przyjęć.
- Odwoływanie oraz zmiana terminów wizyt
Call Center:
- Rejestracja Pacjentów na wizyty, badania i konsultacje
- Odwoływanie oraz zmiana terminów wizyt
- Przekierowywanie połączeń do odpowiednich jednostek lub osób.
- Informowanie o zasadach rejestracji, wymaganych dokumentach i przygotowaniu do badań.
- Obsługa zapytań dotyczących kolejek, dostępnych terminów i ewentualnych odwołań.
- Obsługa skrzynki pocztowej: rejestracja.wizyty@pimmswia.gov.pl ; rezygnacja.wizyty@pimmswia.gov.pl
Służba Informacyjna:
- Udzielanie Pacjentom i odwiedzającym informacji organizacyjnych (godziny pracy, lokalizacje, kierunki).
- Kierowanie Pacjentów do odpowiednich rejestracji, poradni, gabinetów czy oddziałów.
- Udzielanie pierwszych instrukcji dotyczących poruszania się po szpitalu.
- Wsparcie Pacjentów mających trudności w odnalezieniu właściwego miejsca lub kłopoty w poruszaniu się.
Kartoteki Bieżąca
- Zakładanie nowych kart Pacjentów i bieżąca aktualizacja danych.
- Gromadzenie, porządkowanie, archiwizacja i wydawanie dokumentacji medycznej.
Sekcja Skarg i Wniosków:
- Przyjmowanie skarg, wniosków i pochwał od Pacjentów, ich rodzin oraz innych osób.
- Kierowanie skarg do odpowiednich komórek merytorycznych lub osób odpowiedzialnych.
- Koordynacja procesu udzielania wyjaśnień przez komórki organizacyjne.
KONTAKT:
CALL CENTER: (47) 722 15 52
Koordynatorzy Działu Obsługi Pacjenta: (47) 722 10 58 (pod tym numerem telefonu nie są prowadzone zapisy na wizyty lekarskie).
Skargi, pochwały i wnioski związane z udzielanymi świadczeniami medycznymi i działalnością PIM MSWiA można zgłaszać na adres dyrekcja@pimmswia.gov.pl lub pisemnie na adres PIM MSWiA.
Zapisy do poradni specjalistycznych są prowadzone pod numerem telefonu (47) 722 15 52 lub osobiście w wybranej rejestracji.
Telefony do poszczególnych Klinik znajdują się TUTAJ
Telefony do Centrów znajdują się TUTAJ
Informacje o Poradniach Specjalistycznych znajdują się TUTAJ
Materiały
PIM MSWiA_OGÓLNA skrócona Klauzula informacyjna_12.12.2025PIM_MSWiA_OGÓLNA_skrócona_Klauzula_informacyjna_12122025.pdf 0.18MB PIM_Klauzula informacyjna_Skargi i Wnioski_12.12.2025
PIM_Klauzula_informacyjna_Skargi_i_Wnioski_12122025.pdf 0.13MB
- Ostatnia modyfikacja:
- 17.12.2025 12:54 Grzegorz Samoraj
- Pierwsza publikacja:
- 05.11.2021 09:23 Marcin Putkowski