Dział Obsługi Pacjenta

W skład Działu Obsługi Pacjenta wchodzą: Rejestracje Poradni, Call Center, Służba Informacyjna, Kartoteki Bieżące, Sekcja Skarg i Wniosków.

Do głównych zadań poszczególnych komórek Działu Obsługi Pacjenta, wspierających naszych Pacjentów, należą:

Rejestracje przychodni:

  • Rejestrowanie Pacjentów zgłaszających się osobiście na wizyty i badania.
  • Weryfikacja uprawnień Pacjentów (NFZ, EKUZ, skierowania, deklaracje itp.).
  • Przyjmowanie skierowań, oświadczeń, zgód i innych dokumentów.
  • Udzielanie informacji dotyczących organizacji pracy poradni i zasad przyjęć.
  • Odwoływanie oraz zmiana terminów wizyt

Call Center:

  • Rejestracja Pacjentów na wizyty, badania i konsultacje
  • Odwoływanie oraz zmiana terminów wizyt
  • Przekierowywanie połączeń do odpowiednich jednostek lub osób.
  • Informowanie o zasadach rejestracji, wymaganych dokumentach i przygotowaniu do badań.
  • Obsługa zapytań dotyczących kolejek, dostępnych terminów i ewentualnych odwołań.
  • Obsługa skrzynki pocztowej: rejestracja.wizyty@pimmswia.gov.pl ; rezygnacja.wizyty@pimmswia.gov.pl

Służba Informacyjna:

  • Udzielanie Pacjentom i odwiedzającym informacji organizacyjnych (godziny pracy, lokalizacje, kierunki).
  • Kierowanie Pacjentów do odpowiednich rejestracji, poradni, gabinetów czy oddziałów.
  • Udzielanie pierwszych instrukcji dotyczących poruszania się po szpitalu.
  • Wsparcie Pacjentów mających trudności w odnalezieniu właściwego miejsca lub kłopoty w poruszaniu się.

Kartoteki Bieżąca

  • Zakładanie nowych kart Pacjentów i bieżąca aktualizacja danych.
  • Gromadzenie, porządkowanie, archiwizacja i wydawanie dokumentacji medycznej.

Sekcja Skarg i Wniosków:

  • Przyjmowanie skarg, wniosków i pochwał od Pacjentów, ich rodzin oraz innych osób.
  • Kierowanie skarg do odpowiednich komórek merytorycznych lub osób odpowiedzialnych.
  • Koordynacja procesu udzielania wyjaśnień przez komórki organizacyjne.

KONTAKT:

CALL CENTER: (47) 722 15 52

Koordynatorzy Działu Obsługi Pacjenta: (47) 722 10 58 (pod tym numerem telefonu nie są prowadzone zapisy na wizyty lekarskie).

Skargi, pochwały i wnioski związane z udzielanymi świadczeniami medycznymi i działalnością PIM MSWiA można zgłaszać na adres dyrekcja@pimmswia.gov.pl lub pisemnie na adres PIM MSWiA.

Zapisy do poradni specjalistycznych są prowadzone pod numerem telefonu (47) 722 15 52 lub osobiście w wybranej rejestracji.

Telefony do poszczególnych Klinik znajdują się TUTAJ

Telefony do Centrów znajdują się TUTAJ

Informacje o Poradniach Specjalistycznych znajdują się TUTAJ

Materiały

PIM MSWiA​_OGÓLNA skrócona Klauzula informacyjna​_12.12.2025
PIM​_MSWiA​_OGÓLNA​_skrócona​_Klauzula​_informacyjna​_12122025.pdf 0.18MB
PIM​_Klauzula informacyjna​_Skargi i Wnioski​_12.12.2025
PIM​_Klauzula​_informacyjna​_Skargi​_i​_Wnioski​_12122025.pdf 0.13MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
17.12.2025 12:54 Grzegorz Samoraj
Pierwsza publikacja:
05.11.2021 09:23 Marcin Putkowski
{"register":{"columns":[]}}