W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zakończone

Przewóz i przechowywanie zwłok na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim

Postępowanie na przewóz i przechowywanie zwłok na terenie objętym zasięgiem działania Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim (3043-7.262.69.2023)

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem  zamówienia jest Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich oraz wykonywanie usług przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej celem przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną z obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim
 

Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.

Miejsce, termin i forma złożenia oferty:
Oferty proszę składać drogą elektroniczną na adres: biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.11.2023 r. do godz. 9:30.

Materiały

Zapytanie ofertowe do wykonawcy
001​_zapytanie​_oferowe​_do​_wykonawcy​_v2.odt 0.02MB
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
002​_Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia.docx 0.04MB
Formularz oferty na zapytanie
004​_Zał​_nr​_2​_Formularz​_oferty​_na​_zapytanie​_z​_oświadczeniem​_Transport​_zwłok.docx 0.02MB
Wzór umowy
Wzór​_umowy.odt 0.01MB
Sprzątanie pomieszczeń i terenów Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i podległych Prokuratur Rejonowych

Sprzątanie pomieszczeń i terenów Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i podległych Prokuratur Rejonowych (3043-7.261.5.2023)

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1605, t.j. z dnia 2023.08.14) na zadanie pn.: "Sprzątanie pomieszczeń i terenów Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i podległych Prokuratur Rejonowych" (3043-7.261.5.2023)

Zamawiający opublikował  ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na platformie zakupowej https://ezamowienia.gov.pl/ w dniu 2023-11-06  r. nr ogłoszenia: 2023/BZP 00478548/01

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych:

w budynku i na terenie Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze przy ul. Muzealnej 9,
w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze przy ul. Matejki 17,
w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Kamiennej Górze przy ul. Wojska Polskiego 1,
w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim przy ul. Obrońców Pokoju 1,
w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu przy ul. Bolesława Chrobrego 5, 
w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Lubaniu przy ul. Armii Krajowej 31, 
w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu przy ul. Poniatowskiego 2,
z podziałem na 7 zadań.

 

Postępowanie prowadzone jest z wykorzystaniem platformy zakupowej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.

 

Termin wykonania zamówienia: 

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od dnia 01 stycznia 2024 roku.

 

Sposób i termin składania ofert:

Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16.11.2023 r. do godz. 12.00.

Materiały

Publikacja Ogłoszenia - wyciąg z BZP
08dbdec4-b068-354a-0c82-ea0011f20b60​_wyciag.pdf 0.13MB
Specyfikacja Warunków Zamówienia
siwz​_sprzątanie2023​_2.docx 0.08MB
Wzór umowy z załącznikami
3043-726152023​_umowa&zalaczniki.odt 0.08MB
Pytania wykonawcy z dn. 08.11.2023
pytania.pdf 0.24MB
Odpowiedzi na pytania Wykonawcy z dn. 08.11.2023
odpowiedzi​_na​_pytania​_zamaiwajacego​_20231108​_sign.pdf 0.32MB
Wzór umowy z załącznikami - wersja nr 2
3043-726152023​_umowa&zalaczniki​_v2.odt 0.08MB
Przewóz i przechowywanie zwłok na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu

Postępowanie na przewóz i przechowywanie zwłok na terenie objętym zasięgiem działania Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu (3043-7.262.72.2023)

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem  zamówienia jest Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich oraz wykonywanie usług przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej celem przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną z obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu
 

Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.

Miejsce, termin i forma złożenia oferty:
Oferty proszę składać drogą elektroniczną na adres: biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.11.2023 r. do godz. 9:00.

 

 

Materiały

Zapytanie ofertowe do wykonawcy
001​_zapytanie​_oferowe​_do​_wykonawcy.odt 0.02MB
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
002​_Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia​_ok.docx 0.04MB
Formularz oferty na zapytanie
004​_Zał​_nr​_2​_Formularz​_oferty​_na​_zapytanie​_z​_oświadczeniem​_Transport​_zwłok.docx 0.02MB
Wzór umowy
Wzór​_umowy.odt 0.01MB
Informacja o wyborze oferty
informacja​_PRZG​_sign.pdf 0.32MB
Przewóz i przechowywanie zwłok na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu

Postępowanie na przewóz i przechowywanie zwłok na terenie objętym zasięgiem działania Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu (3043-7.262.70.2023)

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem  zamówienia jest Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich oraz wykonywanie usług przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej celem przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną z obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu
 

Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.

Miejsce, termin i forma złożenia oferty:
Oferty proszę składać drogą elektroniczną na adres: biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.11.2023 r. do godz. 9:00.
 

 

 

Materiały

Zapytanie ofertowe do wykonawcy
001​_zapytanie​_oferowe​_do​_wykonawcy.odt 0.02MB
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
002​_Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia​_ok.docx 0.03MB
Formularz Oferty na zapytanie
004​_Zał​_nr​_2​_Formularz​_oferty​_na​_zapytanie​_z​_oświadczeniem​_Transport​_zwłok.docx 0.02MB
Wzór umowy
Wzór​_umowy.odt 0.01MB
Informacja o wyborze oferty
PRBL​_informacja​_sign.pdf 0.32MB
Przewóz i przechowywanie zwłok na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim

Postępowanie na przewóz i przechowywanie zwłok na terenie objętym zasięgiem działania Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim (3043-7.262.69.2023)

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem  zamówienia jest Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich oraz wykonywanie usług przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej celem przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną z obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim
 

Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.

Miejsce, termin i forma złożenia oferty:
Oferty proszę składać drogą elektroniczną na adres: biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.11.2023 r. do godz. 9:00.

 

 

Materiały

Zapytanie ofertowe do wykonawcy
001​_zapytanie​_oferowe​_do​_wykonawcy.odt 0.02MB
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
002​_Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia.docx 0.04MB
Formularz oferty na zapytanie
004​_Zał​_nr​_2​_Formularz​_oferty​_na​_zapytanie​_z​_oświadczeniem​_Transport​_zwłok.docx 0.02MB
Wzór umowy
Wzór​_umowy.odt 0.01MB
Informacja o odrzuceniu oferty
zwloki​_odrzucenie​_sign.pdf 0.23MB
Przewóz i przechowywanie zwłok na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Kamiennej Górze

Postępowanie na przewóz i przechowywanie zwłok na terenie objętym zasięgiem działania Prokuratury Rejonowej w Kamiennej Górze (3043-7.262.68.2023)

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem  zamówienia jest Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich oraz wykonywanie usług przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej celem przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną z obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Kamniennej Górze
 

Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.

Miejsce, termin i forma złożenia oferty:
Oferty proszę składać drogą elektroniczną na adres: biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.11.2023 r. do godz. 9:00.

 

 

Materiały

Zapytanie ofertowe do wykonawcy
001​_zapytanie​_oferowe​_do​_wykonawcy.odt 0.02MB
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
002​_Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia.docx 0.04MB
Formularz oferty na zapytanie
004​_Zał​_nr​_2​_Formularz​_oferty​_na​_zapytanie​_z​_oświadczeniem​_Transport​_zwłok.docx 0.02MB
Wzór umowy
Wzór​_umowy.odt 0.01MB
Informacja o wyborze oferty
PRKG​_informacja​_sign.pdf 0.32MB
Przewóz i przechowywanie zwłok na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze

Postępowanie na przewóz i przechowywanie zwłok na terenie objętym zasięgiem działania Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze (3043-7.262.67.2023)

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem  zamówienia jest Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich oraz wykonywanie usług przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej celem przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną z obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze
 

Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.

Miejsce, termin i forma złożenia oferty:
Oferty proszę składać drogą elektroniczną na adres: biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.11.2023 r. do godz. 9:00.

 

 

Materiały

Zapytanie ofertowe do wykonawcy
001​_zapytanie​_oferowe​_do​_wykonawcy.odt 0.02MB
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
002​_Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia.docx 0.03MB
Formularz oferty na zapytanie
004​_Zał​_nr​_2​_Formularz​_oferty​_na​_zapytanie​_z​_oświadczeniem​_Transport​_zwłok.docx 0.02MB
Wzór umowy
Wzór​_umowy.odt 0.01MB
Informacja o wyborze oferty
PRJG​_informacja​_sign.pdf 0.29MB
Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze (3043-7.261.4.2023)

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022.1710 t.j. z dnia 2022.08.16) na zadanie pn.: "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze" (3043-7.261.4.2023)

Zamawiający opublikował  ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na platformie zakupowej https://ezamowienia.gov.pl/ w dniu 2023-08-01  r. nr ogłoszenia: 2023/BZP00335524/01 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia:
- w budynku i na terenie Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze przy ul. Muzealnej 9 oraz ZOS w Borowicach
- w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze przy ul. Matejki 17,
- w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Kamiennej Górze przy ul. Wojska Polskiego 1,
- w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim przy ul. Obrońców Pokoju 1,
- w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu przy ul. Bolesława Chrobrego 5, 
- w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Lubaniu przy ul. Armii Krajowej 31, 
- w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu przy ul. Poniatowskiego 2,
z podziałem na 7 zadań.

Postępowanie prowadzone jest z wykorzystaniem platformy zakupowej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.

Termin wykonania zamówienia: 
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od dnia 01 października 2023 roku.

Sposób i termin składania ofert:
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 21.08.2022 r. do godz. 10.00.

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie​_o​_zamowieniu​_BZP.pdf 0.12MB
SWZ
SWZ​_Ochrona​_sierpien2023.pdf 0.36MB
Załączniki do SWZ
Załączniki​_do​_SWZ​_Ochrona​_sierpien2023.odt 0.09MB
Zmiana treści SWZ z dnia 04.08.2023
SWZ​_Ochrona​_sierpien2023​_v2.pdf 0.39MB
Zmiana treści załączników z dnia 04.08.2023
Załączniki​_do​_SWZ​_Ochrona​_sierpien2023​_v2.odt 0.09MB
Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 04.08.2023
odpowiedzi​_na​_pytania​_wykonawcy​_zdn​_20230802​_sign.pdf 0.35MB
Pytania Wykonawcy (z dn. 09.08.2023) o wyjaśnienie treści SWZ wraz z odpowiedziami
odpowiedzi​_na​_pytania​_wykonwcy​_zdn​_20230809​_sign.pdf 0.34MB
Zmiana treści załączników do SWZ z dn. 11.08.2023
Załączniki​_do​_SWZ​_Ochrona​_sierpien2023​_v3.odt 0.09MB
Informacja z otwarcia ofert
protokół​_z​_otwarcia​_ofert​_OCHRONA​_sign​_(4).pdf 0.30MB
Protokół komisji w sprawie wyboru oferty
3043-726142023​_protokol​_komisji​_wybor​_cenz​_(4).pdf 0.33MB
Informacja o zakończeniu postępowania
08dbc0cc-62c3-2cca-fb2f-6c0011a5a88d​_(2).pdf 0.17MB
Sprzątanie pomieszczeń i terenów Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i podległych Prokuratur Rejonowych

Sprzątanie pomieszczeń i terenów Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i podległych Prokuratur Rejonowych (3043-7.261.1.2023)

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129, t.j.) na zadanie pn.: "Sprzątanie pomieszczeń i terenów Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i podległych Prokuratur Rejonowych" (3043-7.261.1.2023)

Zamawiający opublikował  ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na platformie zakupowej https://ezamowienia.gov.pl/ w dniu 2023-01-31  r. nr ogłoszenia: 2023/BZP 00071642

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych:

w budynku i na terenie Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze przy ul. Muzealnej 9,
w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze przy ul. Matejki 17,
w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Kamiennej Górze przy ul. Wojska Polskiego 1,
w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim przy ul. Obrońców Pokoju 1,
w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu przy ul. Bolesława Chrobrego 5, 
w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Lubaniu przy ul. Armii Krajowej 31, 
w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu przy ul. Poniatowskiego 2,
z podziałem na 7 zadań.

 

Postępowanie prowadzone jest z wykorzystaniem platformy zakupowej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.

 

Termin wykonania zamówienia: 

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 10 miesięcy od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od dnia 01 marca 2023 roku.

 

Sposób i termin składania ofert:

Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10.02.2022 r. do godz. 10.00.

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00071642/01 z dnia 2023-01-31
08db0365-ed7b-738e-ad86-94001212c24f.pdf 0.13MB
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SWZ)
siwz​_012023​_ok.docx 0.08MB
Wzory umów i załączników
3043-726112023​_umowa&zalaczniki.odt 0.08MB
Pytania do Zamawiajacego z dnia 02 lutego 2023 roku
Pytania​_do​_Zamawiającego.pdf 0.45MB
Odpowiedzi na pytania Wykonawcy z dnia 02 lutego 2023 roku
odpowiedzi​_na​_pytania​_zamaiwajacego​_20230207​_sign.pdf 0.27MB
Wyjaśnienia treści SWZ - pytanie wykonawcy z dnia 8 lutego 2023
pytanie.pdf 0.35MB
Wyjaśnienia treści SWZ, zgodnie z zapytaniami Wykonawcy z dnia 8 lutego 2023 roku
odpowiedzi​_na​_pytania​_zamawiajacego​_202302009​_sign.pdf 0.31MB
Informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia.pdf 0.20MB
Sprzątanie pomieszczeń i terenów Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i podległych Prokuratur Rejonowych

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129, t.j.) na zadanie pn.: "Sprzątanie pomieszczeń i terenów Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i podległych Prokuratur Rejonowych" (3043-7.261.7.2022)

Zamawiający opublikował  ogłoszenie o zamówieniu: w Biuletynie Zamówień Publicznych z nr 2022/BZP 00477628/01 z dnia 2022-12-06 na: platformie zakupowej https://ezamowienia.gov.pl/ w dniu 2022-12-06  r.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych:

  • w budynku i na terenie Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze przy ul. Muzealnej 9,
  • w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze przy ul. Matejki 17,
  • w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Kamiennej Górze przy ul. Wojska Polskiego 1,
  • w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim przy ul. Obrońców Pokoju 1,
  • w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu przy ul. Bolesława Chrobrego 5, 
  • w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Lubaniu przy ul. Armii Krajowej 31, 
  • w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu przy ul. Poniatowskiego 2,

z podziałem na 7 zadań.

 

Postępowanie prowadzone jest z wykorzystaniem platformy zakupowej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.

 

Termin wykonania zamówienia: 

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od dnia 2 stycznia 2023 roku.

 

Sposób i termin składania ofert:

  1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
  2. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 20.12.2022 r., do godz. 10.00.

Materiały

Ogłoszenie o zamowieniu nr 2022/BZP 00477628/01
08dad702-7fb2-d147-cb7b-9c000e09100f-1.pdf 0.13MB
Specyfikacja istotnych warunkow zamówienia (SWZ)
3043-726172022​_SIWZ​_poprawiony.pdf 0.80MB
Wzory umów i załączników
3043-726172022​_umoway&zalaczniki.odt 0.08MB
Informacja z otwarcia ofert
informacja​_z​_otwarcia​_ofert.pdf 0.32MB
Informacja o unieważnieniu postępowania
informacja​_o​_uniewaznieniu​_postepowania.pdf 0.24MB
Przewóz i przechowywanie zwłok na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim

Postępowanie na przewóz i przechowywanie zwłok na terenie objętym zasięgiem działania Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim (3043-7.262.76.2022)

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem  zamówienia jest Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich oraz wykonywanie usług przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej celem przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną z obszaru działania Prokuratury Rejonowej w  Lwówku Śląskim
 
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.

Miejsce, termin i forma złożenia oferty:
Oferty proszę składać drogą elektroniczną na adres: biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.11.2022 r. do godz. 9:00.

 

Materiały

Zapytanie ofertowe do wykonawcy
001​_zapytanie​_oferowe​_do​_wykonawcy.pdf 0.25MB
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
002​_Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia.pdf 0.18MB
Wzór umowy
003​_Wzór​_umowy.pdf 0.15MB
Załąacznik nr 2 - Formularz oferty na zapytanie
004​_Zał​_nr​_2​_Formularz​_oferty​_na​_zapytanie​_z​_oświadczeniem​_Transport​_zwłok.docx 0.02MB
Sprostowanie oczywistej omyłki pisarskiej
sportowanie.pdf 0.12MB
Przewóz i przechowywanie zwłok na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu

Postępowanie na przewóz i przechowywanie zwłok na terenie objętym zasięgiem działania Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu (3043-7.262.77.2022)

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem  zamówienia jest Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich oraz wykonywanie usług przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej celem przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną z obszaru działania Prokuratury Rejonowej w  Zgorzelcu
 
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.

Miejsce, termin i forma złożenia oferty:
Oferty proszę składać drogą elektroniczną na adres: biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.11.2022 r. do godz. 9:00.

 

Materiały

Zapytanie ofertowe do Wykonawcy
001​_zapytanie​_oferowe​_do​_wykonawcy.pdf 0.25MB
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
002​_Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia.pdf 0.18MB
Wzór umowy
003​_Wzór​_umowy.pdf 0.15MB
Załącznik nr 2 - Formularz oferty na zapytanie
004​_Zał​_nr​_2​_Formularz​_oferty​_na​_zapytanie​_z​_oświadczeniem​_Transport​_zwłok.docx 0.02MB
Sprostowanie oczywistej omyłki pisarskiej
sportowanie.pdf 0.12MB
Wykonanie izolacji pionowej i poziomej w budynku Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu przy ul. Bolesława Chrobrego 5

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Dotyczy: Wykonania izolacji pionowej i poziomej w budynku Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu przy ul. Bolesława Chrobrego 5 (3043-7.262.42.2022)

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Prokuratura Okręgowa w Jeleniej Górze, 58-500 Jelenia Góra, ul. Muzealna 9.

Osobą wyznaczoną przez Zamawiającego do kontaktu jest Jarosław Pawlaczek – p.o. Dyrektora 7 Wydziału Budżetowo-Administracyjnego Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze – tel. 756428496.

  1. Określenie trybu zamówienia:

Ze względu na wartość zamówienia niższą niż 130.000,00 złotych netto nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (art. 2 ust. 1 pkt 1). Wybór Wykonawcy przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie konkursu ogłoszonego na stronie internetowej zamawiającego.

  1. Informacja o przedmiocie zamówienia i miejscu wykonania usługi:

Zamawiający zaprasza do złożenia ofert cenowych dotyczących wykonania izolacji pionowej i poziomej w budynku Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu przy ul. Bolesława Chrobrego 5 zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sztuką budowlaną. Szczegółowy zakres robót przedstawia Zakres prac wraz z przedmiarem, stanowiące Załącznik nr 2 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) oraz wytyczne zawarte w opinii konserwatorskiej „w sprawie prac remontowych w budynku przy ul. Chrobrego 5 w Bolesławcu” - załącznik nr 1 do OPZ.

  1. Szczegółowe warunki świadczenia usługi:

Wartość robót remontowych wraz z pracami towarzyszącymi należy określić na podstawie przedmiaru robót, stanowiącego Załącznik nr 2 do OPZ z uwzględnieniem wytycznych zawartych w opinii konserwatorskiej „w sprawie prac remontowych w budynku przy ul. Chrobrego 5 w Bolesławcu” - załącznik nr 1 do OPZ.

Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty (np.: oznakowanie i zabezpieczenie terenu prowadzenia prac itp.). Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego, określonego w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie roboty, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i zakończenia przedmiotu zamówienia pt.: „Wykonania izolacji pionowej i poziomej w budynku Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu przy ul. Bolesława Chrobrego 5”. Ze względu na ryczałtowy charakter umowy Wykonawca winien uwzględnić w ofercie koszty robót nieprzewidzianych, a koniecznych do prawidłowego wykonania zamówienia.

Prace związane z realizacją zamówienia mogą być prowadzone w godzinach od 7:30 do 15:30 (od poniedziałku do piątku). Ewentualne wydłużenie czasu pracy należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym. Zadanie budowlane należy wykonać zgodnie z prawem budowlanym i sztuką budowlaną. Po zakończeniu prac, do odbioru końcowego robót, należy przedstawić dokumentację budowlaną powykonawczą wraz z certyfikatami dopuszczającymi do stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych.

Przed przygotowaniem oferty istnieje możliwość przeprowadzenia wizji planowanych robót, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z upoważnionym pracownikiem Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze p.o. Dyrektora 7 Wydziału Budżetowo-Administracyjnego Jarosławem Pawlaczkiem tel. 756428496 lub w jego zastępstwie Panem Michałem Gawłem tel. 756428435.

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

  1. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym
    i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia,
  2. Kierownik robót reprezentujący Wykonawcę jest zobowiązany do realizacji prac zgodnie z przekazaną dokumentacją, sztuką budowlaną oraz zasadami BHP i odpowiadać za całość prowadzonych robót budowlanych.

Wymagany termin realizacji zamówienia: do 31 października 2022 roku.

  1. Kryteria wyboru:

Kryterium wyboru Wykonawcy stanowi kryterium cenowe: cena ryczałtowa brutto, wyszczególniona przez Wykonawcę w Załączniku nr 4B – Formularz oferty na zapytanie. Zamawiający do realizacji usługi wybierze ofertę z najniższą łączną ceną ryczałtową brutto podaną przez Wykonawcę. Cena ryczałtowa brutto winna obejmować wszystkie koszty
i składniki związane z wykonaniem zamówienia w zakresie wynikającym z Opisu przedmiotu zamówienia (zakres robót budowlanych zawarty jest w przedmiarze budowlanym, który stanowi Załącznik nr 2 do OPZ oraz
wytycznych zawartych w opinii konserwatorskiej „w sprawie prac remontowych w budynku przy ul. Chrobrego 5 w Bolesławcu” - załącznik nr 1 do OPZ). Cena oferty stanowi wartość umowy za wykonanie przedmiotu zamówienia w całym okresie, jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Ze względu na sposób wynagradzania (ryczałt) kosztorys ofertowy, który należy załączyć do oferty ma dla Zamawiającego charakter pomocniczy, informacyjny. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną ryczałtową podaną w formularzu ofertowym a ceną ryczałtową podaną w kosztorysie ofertowym jako wartość właściwą do oceny zostanie przyjęta cena ryczałtowa podana
w formularzu ofertowym.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia z Wykonawcami rozliczeń w walutach obcych.   

  1. Kryteria odrzucenia oferty Wykonawcy:

Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy:

    1. jeżeli jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, w szczególności w przypadku stwierdzenia niezgodności oferty z Opisem przedmiotu zamówienia,
    2. jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
      o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
    3. jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
    4. wykluczonego z udziału w postępowaniu. 

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw załączonych do oferty oraz uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw. Jeżeli zaoferowana cena będzie wydawała się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budziła wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny będzie spoczywać na Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień (za brak wyjaśnień zostanie uznane również złożenie wyjaśnień lakonicznych, ogólnikowych, niepopartych dowodami), o których mowa powyżej lub jeżeli dokonana ocena tych wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.). Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 Ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Załączniku nr 4B – Formularz oferty na zapytanie.

Na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz.835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:

    1. wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. Ustawy,
    2. którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. Ustawy,
    3. którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. 2021 poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. Ustawy. Wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ww. Ustawy Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy. Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa powyżej na podstawie wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 oraz listy obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ww. Ustawy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo:

    1. zmiany treści zapytania ofertowego,
    2. unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, także po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed zawarciem umowy.
  1. Sposób przygotowania oferty:

Oferta musi być kompletna i przygotowana zgodnie z treścią niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia przy wykorzystaniu formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 4B – Formularz oferty na zapytanie. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy tj. osobę (osoby) wymienioną we właściwym rejestrze lub inną osobę upoważnioną pisemnie do reprezentowania Wykonawcy (firmy).

Oferta musi zawierać:

    1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór formularza ofertowego stanowi Załącznik nr 4B – Formularz oferty na zapytanie). Podana cena ryczałtowa brutto musi obejmować wykonanie całego przedmiotu zamówienia. Cena powinna być określona cyfrowo i słownie, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi. W razie rozbieżności pomiędzy ceną określoną cyfrowo a ceną określoną słownie będzie przyjmowana cena określona słownie;
    2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
    3. stosowny dokument np.: pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli nie wynika ono z ogólnie obowiązujących przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty.
  1. Miejsce i termin składania ofert:
    1. oferty cenowe można składać e-mailem na adres:

biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl do dnia 25 lipca 2022 roku do godziny 12:00

    1. termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert cenowych. Wykonawca jest zobowiązany, przed złożeniem oferty, do zapoznania się z wymaganiami Zamawiającego. Złożenie oferty cenowej jest równoważne z akceptacją warunków zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu oferty na zapytanie i projekcie umowy.
    2. integralną częścią Opisu przedmiotu zamówienia jest:
      • załącznik nr 1 – opinia konserwatorska w sprawie prac remontowych
        w budynku przy ul. Chrobrego 5 w Bolesławcu
        ,
      • załącznik nr 2 – Zakres prac i Przedmiar robót
      • załącznik nr 3 – Projekt umowy
      • załącznik nr 4B – Formularz oferty na zapytanie
  1. Obowiązek informacyjny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w Prokuraturze Okręgowej w Jeleniej Górze

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej: RODO oraz art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”, Prokuratura Okręgowa w Jeleniej Górze informuje, że:

  1. administratorem danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa z siedzibą przy ul. Muzealnej 9 w Jeleniej Górze, tel. 75 64-28-400, e-mail: sekretariat.pojgo@prokuratura.gov.pl, reprezentowana przez Prokuratora Okręgowego w Jeleniej Górze,
  2. inspektorem ochrony danych w Prokuraturze Okręgowej w Jeleniej Górze jest Pani Kataryna Margas, tel. 75 64-28-428, e-mail: katarzyna.margas@prokuratura.gov.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO na zasadach określonych przepisami ustawy Pzp, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie procedury udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130.000,00 złotych,
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym może zostać udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przechowywanie będzie obejmowało cały okres obowiązywania umowy,
  6. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem (art. 19 ust. 5 ustawy Pzp),
  7. dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych,
  8. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
  9. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  10. Posiada Pani/Pan:
    1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
    3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
    4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

k) Nie przysługuje Pani/Panu***:

  1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Materiały

załącznik nr 1 - opinia konserwatorska
3043-7262422022​_zalacznik​_1​_opinia​_konserwatorska.pdf 0.04MB
załącznik nr 2 - zakres i przedmiar
3043-7262422022​_zalacznik​_2​_zakres​_i​_przedmiar.pdf 0.25MB
załącznik nr 3 - projekt umowy
3043-7262422022​_zalacznik​_3​_projekt​_umowy.docx 0.04MB
załącznik nr 4b - Formularz Wykonawcy do Zapytania
3043-7262422022​_zalacznik​_4b​_Formularz​_Wykonawcy​_do​_Zapytania.docx 0.02MB
Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze oraz jednostek podległych

Zapytanie ofertowe z załącznikami w postępowaniu „Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze oraz jednostek podległych" (3043-7.230.6.2021). Aktualizacja z dn. 04.10.2021r.: - odpowiedzi na pytania oferentów - zmiana treści załącznika nr 2

Prokuratura Okręgowa w Jeleniej Górze składa zapytanie o ofertę na usługę.

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem  zamówienia jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze oraz jednostek podległych

Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie obejmuje świadczenia usług od 01.12.2021 r. do dnia 30.11.2023 r.

Miejsce, termin i forma złożenia oferty:
Ofertę z załącznikami składa się ( poprzez https://ezamowienia.ms.gov.pl/ (Smart PZP) pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w terminie do 11.10.2021 r. do godziny 12:00.

Aktualizacja z dn. 4.10.2021:

W związku z pytaniami 1,2,3 (od 1 do 12) skierowanymi poprzez portal Smart PZP w  dniu 01.10.2021r. w postępowaniu nr3043-7.230.6.2021 „Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze oraz jednostek podległych” Zamawiający przekazuje treść odpowiedzi.
 

Jednocześnie zmienia treść Załącznika nr 2 – Istotne Postanowienia Umowy i przedłuża termin składania ofert do dnia 14.10.2021r.

Załącznik nr 2 Istotne Postanowienia Umowy (w wersji edytowalnej) opublikowano z naniesionymi w kolorze czerwonym zmianami.

Materiały

Zapytanie ofertowe do wykonawcy
Zapytanie​_ofertowe​_do​_Wykonawcy.pdf 7.41MB
Wykaz jednostek z wykazem zasobów - Załącznik nr 1
Wykaz​_jednostek​_z​_wykazem​_zasobów(z1).pdf 0.81MB
Istotne Postanowienia Umowy - Załącznik nr 2
Istotne​_Postanowienia​_Umowy(z2).pdf 11.89MB
FORMULARZ OFERTY na zapytanie z oświadcz. (wykonawcy) - zał. nr 2 do Zapytania
FORMULARZ​_OFERTY​_na​_zapytanie​_z​_oświadcz​_(wykonawcy)​_-​_zał​_nr​_2​_do​_Zapytania.docx 0.03MB
Odpowiedzi na pytania 1, 2, 3 (od 1 do 12) skierowanymi poprzez portal Smart PZP w dniu 01.10.2021r.
Odpowiedź​_na​_pytanie​_1​_​_2​_​_3.pdf 1.26MB
Zmiana treści Załącznika nr 2
Załącznik​_2​_IPU​_Zmiana​_04​_październik.pdf 4.16MB
Notatka z otwarcia ofert i ustalenia najkorzystniejszej oferty
otwarcie​_i​_wybór​_stacjonarne.pdf 0.86MB
Zapytanie ofertowe na dostawę sześciu central telefonicznych

Zapytanie ofertowe na dostawę sześciu fabrycznie nowych central telefonicznych z instalacją na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze oraz jednostek podległych (3043-7.230.24.2021).

Prokuratura Okręgowa w Jeleniej Górze z siedzibą ul. Muzealnej 9, 58-500 Jelenia Góra, NIP 611-12-54-155, REGON 000569504 zaprasza do przedstawienia oferty w postępowaniu 3043-7.230.24.2021 na dostawę 6 fabrycznie nowych centrali telefonicznych z instalacją na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze oraz jednostek podległych.

Materiały

Zapytanie ofertowe
3043-7230242021​_Zapytanie​_ofertowe​_Centrale​_telefoniczne.pdf 27.44MB
Formularz oferty do zapytania - wersja edytowalna
Formularz​_​_OFERTY​_​_do​_Zapytania​_3043-7230242021.docx 0.03MB
Odpowiedz na pytania -1 i 2
Odpowiedź​_na​_pytanie​_1,2​_3043-7230242021.pdf 2.50MB
zmiana Zał.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
zmiana​_Zał1​_Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia.pdf 0.21MB
poprawiony Formularz OFERTY do Zapytania
poprawiony​_Formularz​_​_OFERTY​_​_do​_Zapytania​_3043-7230242021.docx 0.03MB
Informacja o wyborze oferty
Najkorzystniejsza​_oferta​_3042-7230242021.pdf 0.84MB
Zapytanie ofertowe na dostawę fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze

Zapytanie ofertowe z załącznikami na dostawę fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze (3043-7.230.19.2021).

Prokuratura Okręgowa w Jeleniej Górze składa zapytanie o ofertę na dostawę fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załączenik nr 1 do zapytania ofertowego, stanowiący jednocześnie załącznik do Formularza Ofertowego po wypełnieniu przez Wykonawcę.

Przedstawia on istotne i niezbędne wymagania techniczne i jakościowe w zakresie parametrów pojazdu.

Nr sprawy: 3043-7.230.19.2021.

Termin składania ofert 09.11.2021r.

Materiały

Zapytanie ofertowe
Zapytanie​_ofertowe​_3043-7230192021.pdf 11.49MB
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - wersja edytowalna
Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia​_wersja​_edytowalna.docx 0.03MB
Formularz OFERTY do Zapytania - wersja edytowalna
Formularz​_​_OFERTY​_​_do​_Zapytania​_wersja​_edytowalna.docx 0.02MB
Odpowiedź na pytania
odpowiedz-na-pytania-1-3043-7230192021.pdf 1.01MB
Odpowiedź na pytania - 2
Odpowiedź​_na​_pytanie​_2​_3043-7230192021.pdf 0.51MB
Wzór umowy - zmiana 29-10-2021
Umowa​_wzór​_zmiana​_29102021.pdf 2.43MB
Załącznik nr 1 - zmiana 04-11-2021
ZMIANA​_Załnr​_1​_Szczegółowy​_Opis​_041121.pdf 1.35MB
Załącznik nr 1 - zmiana 04-11-2021 - wersja edytowalna
ZMIANA​_Załnr​_1​_Szczegółowy​_Opis​_041121​_edycja.docx 0.03MB
Odpowiedź na pytania - 3 i 4
odpowiedz-na-pytania-3-4-3034-7230192021.pdf 0.16MB
Informacja o wyborze oferty
Informacja​_o​_wyborze​_oferty​_3043-7230192021.pdf 0.18MB
Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego wyposażonego w napęd hybrydowy

Prokuratura Okręgowa w Jeleniej Górze realizuje w trybie zapytania ofertowego, zamówienie o wartości poniżej 130000zł na zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego wyposażonego w napęd hybrydowy (3043-7.230.4.2021)

Prokuratura Okręgowa w Jeleniej Górze z siedzibą  ul. Muzealnej 9, 58-500 Jelenia Góra, NIP 611-12-54-155, REGON 000569504 realizuje w trybie zapytania ofertowego, zamówienie 3043-7.230.4.2021 wartości poniżej 130000zł na zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego wyposażonego w napęd hybrydowy .


Szacowana wartość zamówienia: - około 100000zł


Ogłoszenie zostało umieszczone wraz z niezbędną dokumentacją na stronie internetowej Zamawiającego https://jgora.po.gov.pl .


Adres email dla prowadzonego postępowania , na który należy przesyłać formularz oferty na zapytanie: zamowienia@jgora.po.gov.pl


Podmioty zainteresowane, proszone są o wypełnienie niezbędnej dokumentacji w postaci Formularza oferty na zapytanie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na adres zamowienia@jgora.po.gov.pl


Termin składania formularzy upływa w dniu 11 października 2021r. o godz. 15:00

Prokuratura Okręgowa w Jeleniej Górze zastrzega sobie prawo negocjacji z Firmami, które prześlą ofertę.

Nadto uzależnia zawarcie umowy z potencjalnym wykonawcą od otrzymania dofinansowania z WFOŚiGW do zakupu samochodu hybrydowego.


W przypadku pytań proszę o kontakt:

Przemysław Rudzik ,

e-mail:    zamowienia@jgora.po.gov.pl ,  

tel. +48 75 6428435 ,

tel.kom.  606641977


Marta Kamuda,

e-mail:     zamowienia@jgora.po.gov.pl  ,

tel. +48 75 6428442 ,

tel.kom.603641705

 

Materiały

Zapytanie
3043-723042021​_Pojazd​_Hybrydowy​_Zapytanie​_PDF.pdf 9.52MB
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia​_wersja​_edytowalna.docx 0.04MB
Formularz Oferty
Formularz​_​_OFERTY​_​_do​_Zapytania​_wersja​_edytowalna.docx 0.02MB
Wzór umowy
Umowa​_wzór​_wersja​_edytowalna.docx 0.04MB
Odpowiedzi na zadane pytania wykonawców z dn. 04.10.2021 r.
2021-10-05​_Odpowiedź​_1.pdf 0.98MB
Informacja z otwarcia ofert
12102021​_otwarcie​_ofert.pdf 0.15MB
Przewóz i przechowywanie zwłok na terenie objętym zasięgiem działania Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu

Postępowanie na przewóz i przechowywanie zwłok na terenie objętym zasięgiem działania Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu (3043-7.230.3.2021).

Przewóz i przechowywanie zwłok na terenie objętym zasięgiem działania Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu

 

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem  zamówienia jest przewóz i przechowywanie zwłok na terenie objętym zasięgiem działania Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu
 

Termin realizacji zamówienia:

Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.09.2021 r. do dnia 31.12.2022 r.


Miejsce, termin i forma złożenia oferty:

Oferty proszę składać drogą elektroniczną do dnia 24.08.2021 r. do godziny 9.00 na adres: wydzial.administracyjny@jgora.po.gov.pl

Materiały

Zapytanie Ofertowe do Wykonawcy
Zapytanie​_Ofertowe​_do​_Wykonawcy​_PRZC.pdf 1.80MB
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia​_PR​_ZC.pdf 1.80MB
Wzór umowy
Wzór​_umowy​_PRZC.doc 0.06MB
Formularz oferty na zapytanie z oświadczeniem Transport zwłok
Zał​_nr​_2​_Formularz​_oferty​_na​_zapytanie​_z​_oświadczeniem​_Transport​_zwłok​_PR​_Zc.docx 0.02MB
Protokół z otwarcia ofert
3043-723032021​_Zgorzelec​_Otwarcie​_ofert.pdf 0.15MB
Informacja o wyborze oferty
Informacja​_o​_wyborze​_oferty​_PR​_Zgorzelec.pdf 0.27MB
Przewóz i przechowywanie zwłok na terenie objętym zasięgiem działania Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze

Postępowanie na przewóz i przechowywanie zwłok na terenie objętym zasięgiem działania Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze (3043-7.230.2.2021)

Przewóz i przechowywanie zwłok na terenie objętym zasięgiem działania Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze

 

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem  zamówienia jest przewóz i przechowywanie zwłok na terenie objętym zasięgiem działania Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze

 

Termin realizacji zamówienia:

Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.09.2021 r. do dnia 31.12.2022 r.


Miejsce, termin i forma złożenia oferty:

Oferty proszę składać drogą elektroniczną do dnia 24.08.2021 r. do godziny 9.00 na adres: wydzial.administracyjny@jgora.po.gov.pl

Materiały

Zapytanie Ofertowe do Wykonawcy
Zapytanie​_Ofertowe​_do​_Wykonawcy​_PRJG.pdf 1.81MB
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia.pdf 1.79MB
Wzór umowy
Wzór​_umowy​_PRJG.doc 0.06MB
Formularz oferty na zapytanie z oświadczeniem Transport zwłok
Zał​_nr​_2​_Formularz​_oferty​_na​_zapytanie​_z​_oświadczeniem​_Transport​_zwłok​_JG.docx 0.02MB
Protokół z otwarcia ofert
3043-723022021​_Jelenia​_Góra​_Otwarcie​_ofert.pdf 0.15MB
Informacja o wyborze oferty
Informacja​_o​_wyborze​_oferty​_PR​_Zgorzelec.pdf 0.27MB
Sprzątanie pomieszczeń i terenów Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i podległych Prokuratur Rejonowych

Sprzątanie pomieszczeń i terenów Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i podległych Prokuratur Rejonowych Ogłoszenie o zamówieniu: Sprzątanie pomieszczeń i terenów Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i podległych Prokuratur Rejonowych (PO VII WB 261.3.2020).

Opis przedmiotu zamówienia:
 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych:

w budynku i na terenie Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze przy ul. Muzealnej 9,

w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze przy ul. Matejki 17,

w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Kamiennej Górze przy ul. Wojska Polskiego 1,

w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim przy ul. Obrońców Pokoju 1,

w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu przy ul. Bolesława Chrobrego 5,

w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Lubaniu przy ul. Armii Krajowej 31,

w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu przy ul. Poniatowskiego 2,

z podziałem na 7 zadań według szczegółowego zakresu zawartego w SIWZ i załącznikach.
 

Termin realizacji zamówienia:

Zamówienie obejmuje świadczenie usług porządkowych  w okresie 24 miesięcy od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.
 

Miejsce, termin i forma złożenia oferty:

Oferty proszę składać osobiście lub pocztą do dnia 26 listopada 2020 r. do godziny 14.00 na Biuro podawcze Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze (liczy się data wpływu).

Wadium

Wymóg wniesienia wadium.

Różnice w porównaniu do postępowania ubiegłego.

Postępowanie obecne jest różne od postępowania prowadzonego 2 lata temu: https://jgora.po.gov.pl/sprzatanie-pomieszczen-i-terenow-prokuratur-rejonowych-i-prokuratury-okregowej-w-jeleniej-gorze,new,m1,223,325.html,121

Podstawowe różnice:

  • codzienna dezynfekcja klamek i poręczy – płyny do dezynfekcji zapewni Zamawiający,
  • mniejsza częstotliwość sprzątania pomieszczeń biurowych i korytarzy oraz mycia okien, częstotliwość opróżniania koszy i sprzątania sanitariatów bez zmian,
  • rezygnacja z usługi polimeryzacji podłóg – która może być zamówiona dodatkowo w przypadku zwiększenia posiadanych środków finansowych.

Wprowadzone różnice wynikają z epidemii COVID -19 i jej skutków w postaci przymusu szukania oszczędności budżetowych.

Materiały

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami
poviiwb261-3-2020-siwz-z1.pdf 0.56MB
Załączniki do SIWZ - wersja edytowalna
poviiwb261-3-2020-z1-edit.docx 0.07MB
Usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze

Usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze Świadczenia usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach pozostających w trwałym zarządzie Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze, tj. Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze, Zakładowego Obiektu Socjalnego w Borowicach oraz Prokuratur Rejonowych w Jeleniej Górze i Kamiennej Górze, Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu z opcją: Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim, Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu z opcją Prokuratury Rejonowej w Lubaniu (PO VII WB 261.4.2019)

Opis przedmiotu zamówienia:

Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne o wartości poniżej 750.000 EUR, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie świadczenia usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach zajmowanych przez jednostki Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze według szczegółowego zakresu zawartego w załącznikach.


Termin realizacji zamówienia:

Zamówienie obejmuje okres 2 lat od dnia 30.09.2019 r., godz. 18:00 do dnia 30.09.2021 r., godz. 18:00.


Miejsce, termin i forma złożenia oferty:

Oferty proszę składać osobiście lub pocztą do dnia 9 września 2019 r. do godziny 12.00 do Sekretariatu Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze (liczy się data złożenia oferty do sekretariatu).

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu
poviiwb261-4-2019-ogloszenie-o-zamowieniu.pdf 0.12MB
Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia
poviiwb261-4-2019-siwz.pdf 0.16MB
Projekt umowy
poviiwb261-4-2019-projekt-umowy.pdf 0.31MB
Ogłoszenie o wyborze wykonawcy
poviiwb261-4-2019-ogloszenie-o-wyborze-wykonawcy.pdf 0.17MB
Usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach zajmowanych przez jednostki Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze

Świadczenia usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach zajmowanych przez jednostki Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze (3043-7.261.1.2021).

Prokuratura Okręgowa w Jeleniej Górze w dniu 11.08.2021r. ogłosiła w trybie  art.275 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019, poz. 2019 z późniejszymi zmianami) przetarg na realizację zadania:  świadczenia usługi ochrony fizycznej osób i mienia w  obiektach zajmowanych przez jednostki Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze.  
 

Postępowanie numer 3043-7.261.1.2021 w Biuletynie Zamówień Publicznych zarejestrowane zostało pod numerem 2021/BZP 00145355/01.


WSZELKIE ZMIANY I WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ ORAZ INNE DOKUMENTY ZAMÓWIENIA BEZPOŚREDNIO ZWIĄZANE Z POSTĘPOWANIEM BĘDĄ UDOSTĘPNIANE JEDYNIE NA PLATFORMIE ZAKUPOWEJ POD ADRESEM:  https://ezamowienia.ms.gov.pl

Materiały

Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia
SWZ​_3043-726112021​_Ochrona​_Jelenia​_Góra​_2021.pdf 8.18MB
Załącznik nr 1A - Formularz ofertowy
Zalacznik​_nr​_1A​_-​_Formularz​_ofertowy​_Część​_1.doc 0.05MB
Załącznik nr 1B - Formularz ofertowy
Zalacznik​_nr​_1B​_-​_Formularz​_ofertowy​_Część​_2.doc 0.05MB
Załącznik nr 1C - Formularz ofertowy
Zalacznik​_nr​_1C​_-​_Formularz​_ofertowy​_Część​_3.doc 0.05MB
Załącznik nr 2 - oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia
Zalacznik​_nr​_2​_-​_oświadczenie​_wykonawcy​_o​_braku​_podstaw​_do​_wykluczenia.docx 0.03MB
Załącznik nr 2a - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału
Zalacznik​_nr​_2a​_-​_oświadczenie​_wykonawcy​_o​_spełnieniu​_warunków​_udziału.docx 0.02MB
Załącznik nr 2b - oświadczenie wykonawcy wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia
Zalacznik​_nr​_2b​_-​_oświadczenie​_wykonawcy​_wspólnie​_ubiegających​_się​_o​_wykonanie​_zamówienia.docx 0.02MB
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług
Zalacznik​_nr​_3​_-​_wykaz​_wykonanych​_uslug.doc 0.04MB
Załącznik nr 4 - wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia
Zalacznik​_nr​_4​_-​_wykaz​_osob.doc 0.05MB
Załącznik nr 5 - wzór umowy
Zalacznik​_nr​_5​_-​_wzor​_umowy.doc 0.09MB
Ogłoszenie o zamówieniu z BZP
Ogłoszenie​_BZP​_11082021​_OCHRONA​_JG.pdf 0.12MB
Odpowiedzi na pytania z dn 20.08.2021 r.
3043-726112021​_Odpowiedz​_20210821.pdf 0.78MB
Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
001​_Informacja​_o​_kwocie​_3043-726112021​_(kwota).pdf 0.17MB
Informacja z otwarcia ofert
002​_Informacja​_z​_otwarcia​_ofert​_Smart​_PZP​_automat.pdf 0.07MB
Informacja o otwarciu ofert
003​_Informacja​_o​_ofertach​_3043-726112021​_(otwacie).pdf 0.28MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
3043-726112021​_Najkorzystniejsza​_oferta.pdf 0.29MB
Usługi porządkowe w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Lubaniu

Świadczenia usług porządkowych w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Lubaniu przy ul. Armii Krajowej 31

Prokuratura Okręgowa w Jeleniej Górze składa zapytanie o ofertę na usługę.


Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Lubaniu  przy ul. Armii Krajowej 31


Termin realizacji zamówienia:

Zamówienie obejmuje świadczenia usług od 01.11.2021 r. do dnia 31.12.2022 r.


Miejsce, termin i forma złożenia oferty:

Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami  należy złożyć drogą mailową na adres: wydzial.administracyjny@jgora.po.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.10.2021 r. roku do godz. 10:00. (proszę o jednoznaczny tytuł wiadomości: NIE OTWIERAĆ DO 21.10.2021 r.; godz. 10:00)
 

Materiały

Zapytanie ofertowe
001Zapytanie​_ofertowe.pdf 2.25MB
Formularz oferty
002Formularz​_Oferty​_na​_Zapytanie.doc 0.13MB
Odpowiedzi do zapytań wykonawcy
1​_pytania​_do​_Zapytania​_ofertowego​_wraz​_z​_odpowiedziami.pdf 0.84MB
Protokół z otwarcia ofert
Protokół​_z​_otwarcia​_ofert​_25102021​_r.pdf 0.62MB
Przewóz i przechowywanie zwłok na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Lubaniu

Postępowanie na przewóz i przechowywanie zwłok na terenie objętym zasięgiem działania Prokuratury Rejonowej w Lubaniu (3043-7.262.75.2022)

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem  zamówienia jest Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich oraz wykonywanie usług przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej celem przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną z obszaru działania Prokuratury Rejonowej w  Lubaniu
 
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.

Miejsce, termin i forma złożenia oferty:
Oferty proszę składać drogą elektroniczną na adres: biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.11.2022 r. do godz. 9:00.

 

Materiały

Zapytanie ofertowe do wykonawcy
001​_zapytanie​_oferowe​_do​_wykonawcy.pdf 0.25MB
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
002​_Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia.pdf 0.18MB
Wzór umowy
003​_Wzór​_umowy.pdf 0.15MB
Załacznik nr - Formularz oferty na zapytanie
004​_Zał​_nr​_2​_Formularz​_oferty​_na​_zapytanie​_z​_oświadczeniem​_Transport​_zwłok.docx 0.02MB
Sprostowanie oczywistej omyłki pisarskiej
sportowanie.pdf 0.12MB
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - po zmianach st. na dzień 17.11.2022
002​_Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia​_po​_zmianach.pdf 0.18MB
Przewóz i przechowywanie zwłok na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Kamiennej Górze

Postępowanie na przewóz i przechowywanie zwłok na terenie objętym zasięgiem działania Prokuratury Rejonowej w Kamiennej Górze (3043-7.262.74.2022)

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem  zamówienia jest Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich oraz wykonywanie usług przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej celem przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną z obszaru działania Prokuratury Rejonowej w  Kamiennej Górze
 
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.

Miejsce, termin i forma złożenia oferty:
Oferty proszę składać drogą elektroniczną na adres: biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.11.2022 r. do godz. 9:00.

Materiały

Zapytanie ofertowe do wykonawcy
001​_zapytanie​_oferowe​_do​_wykonawcy.pdf 0.25MB
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
002​_Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia.pdf 0.18MB
Wzór umowy
003​_Wzór​_umowy.pdf 0.15MB
Załącznik nr 2 - Formularz ofery na zapytanie
004​_Zał​_nr​_2​_Formularz​_oferty​_na​_zapytanie​_z​_oświadczeniem​_Transport​_zwłok.docx 0.02MB
Sprostowanie oczywistej omyłki pisarskiej
sportowanie.pdf 0.12MB
Przewóz i przechowywanie zwłok na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze

Postępowanie na przewóz i przechowywanie zwłok na terenie objętym zasięgiem działania Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze (3043-7.262.73.2022)

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem  zamówienia jest Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich oraz wykonywanie usług przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej celem przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną z obszaru działania Prokuratury Rejonowej w  Jeleniej Górze
 
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.

Miejsce, termin i forma złożenia oferty:
Oferty proszę składać drogą elektroniczną na adres: biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.11.2022 r. do godz. 9:00.

 

Materiały

Zapytanie ofertowe do wykonawcy
001​_zapytanie​_oferowe​_do​_wykonawcy.pdf 0.25MB
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
002​_Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia.pdf 0.18MB
Wzór umowy
003​_Wzór​_umowy.pdf 0.15MB
Załacznik nr 2 - Formularz oferty na zapytanie
004​_Zał​_nr​_2​_Formularz​_oferty​_na​_zapytanie​_z​_oświadczeniem​_Transport​_zwłok.docx 0.02MB
Sprostowanie oczywistej omyłki pisarskiej
sportowanie.pdf 0.12MB
Przewóz i przechowywanie zwłok na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu

Postępowanie na przewóz i przechowywanie zwłok na terenie objętym zasięgiem działania Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu (3043-7.262.72.2022)

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem  zamówienia jest Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich oraz wykonywanie usług przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej celem przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną z obszaru działania Prokuratury Rejonowej w  Bolesławcu
 
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.

Miejsce, termin i forma złożenia oferty:
Oferty proszę składać drogą elektroniczną na adres: biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.11.2022 r. do godz. 9:00.

 

Materiały

Zapytanie ofertowe do wykonawcy
001​_zapytanie​_oferowe​_do​_wykonawcy.pdf 0.25MB
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
002​_Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia.pdf 0.18MB
Wzór umowy
003​_Wzór​_umowy.pdf 0.15MB
Załacznik nr 2 - Formularz oferty na zapytanie
004​_Zał​_nr​_2​_Formularz​_oferty​_na​_zapytanie​_z​_oświadczeniem​_Transport​_zwłok.docx 0.02MB
Przewóz i przechowywanie zwłok na terenie działania Prokuratury Rejonowej w Lubaniu

Postępowanie na przewóz i przechowywanie zwłok na terenie objętym zasięgiem działania Prokuratury Rejonowej w Lubaniu (3043-7.262.71.2023)

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem  zamówienia jest Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich oraz wykonywanie usług przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z udostępnieniem sali sekcyjnej celem przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną z obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Lubaniu
 

Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie obejmuje świadczenia usług przewozu i przechowywania zwłok od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż z dniem 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.

Miejsce, termin i forma złożenia oferty:
Oferty proszę składać drogą elektroniczną na adres: biuro.podawcze.pojgo@prokuratura.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.11.2023 r. do godz. 9:00.
 

 

 

Materiały

Zapytanie ofertowe do wykonawcy
001​_zapytanie​_oferowe​_do​_wykonawcy.odt 0.02MB
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
002​_Szczegółowy​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia.docx 0.04MB
Formularz oferty na zapytanie
004​_Zał​_nr​_2​_Formularz​_oferty​_na​_zapytanie​_z​_oświadczeniem​_Transport​_zwłok.docx 0.02MB
Wzór umowy
Wzór​_umowy.odt 0.01MB
Informacja o wyborze oferty
informacja​_PRLB​_sign.pdf 0.31MB
{"register":{"columns":[]}}