W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego

Stan w dniu 01.01.2025 r.

Termin przekazania: do 31.03.2025 r.

Numer identyfikacyjny REGON
00005395300000

Nazwa i adres podmiotu publicznego
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Olsztynie, ul. Szarych Szeregów 7, 10-079 Olsztyn

Dane kontaktowe

E-mail sekretariatu podmiotu
wijhars@wijhars.olsztyn.pl

E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz
m.antczak@wijhars.olsztyn.pl

Telefon kontaktowy
895228918

Data
27-03-2025

Miejscowość
Olsztyn (miasto);

Lokalizacja siedziby podmiotu

Województwo
warmińsko-mazurskie;

Powiat
Powiat m. Olsztyn

Gmina
Olsztyn (gmina miejska)

Dział 1. Dostępność architektoniczna

Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów
1

1. Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach

  1. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier wszystkie przestrzenie komunikacyjne: 0
  2. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia wolne od barier przestrzenie komunikacyjne: 1
  3. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych: 0

2. Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych)

  1. Liczba budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń: 0
  2. Liczba budynków, w których podmiot nie umożliwia dostępu do wszystkich pomieszczeń: 1
  3. Rodzaje rozwiązań, które podmiot zastosował, aby umożliwić dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach
    • Rozwiązania architektoniczne (niezaznaczona: NIE
    • Środki techniczne: NIE
    • Zainstalowane urządzenia: NIE

3. Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach

  1. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy: 0
  2. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i głosowy: 1
  3. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny, dotykowy i głosowy: 0

4. Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego

  1. Liczba budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego: 1
  2. Liczba budynków, do których podmiot nie zapewnia wstępu osobie korzystającej z psa asystującego: 0

5. Ewakuacja lub ratowanie osób wewnątrz budynków

  1. Aby umożliwić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynków, podmiot zapewnia
    • Procedury ewakuacji lub ratowania: TAK
    • Sprzęt lub miejsce do ewakuacji lub ratowania: NIE
    • Pracowników przeszkolonych z procedur ewakuacji lub ratowania: TAK
  2. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania osób wewnątrz budynku: 0
  3. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku: 1
  4. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku: 0

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej
Indywidualne spotkania z osobami niepełnosprawnymi odbywać się będą w przystosowanym pomieszczeniu z wejściem od strony parkingu. Termin wizyty można uzgodnić telefonicznie. Na placu przy budynku wyznaczone jest miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

Dział 2. Dostępność cyfrowa

Liczba prowadzonych stron internetowych
1

Liczba udostępnianych aplikacji mobilnych
0

Tabela zgodności stron z wymogami UDC
Adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/wijhars-olsztyn
Zgodność z UDC: Zgodna TAK

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej

Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna

1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?

  1. Zastosowanie formularza kontaktowego: NIE
  2. Kontakt za pomocą poczty elektronicznej: TAK
  3. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych: NIE
  4. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych: NIE
  5. Przesyłanie faksów: TAK
  6. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online): NIE
  7. Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty: TAK
    powyżej 3 dni roboczych
  8. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty): NIE

2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących?

  1. Pętle indukcyjne: TAK, liczba: 1
  2. Systemy FM: NIE
  3. Systemy na podczerwień (IR): NIE
  4. Systemy Bluetooth: NIE
  5. Inne: NIE

3. Czy podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:

  1. tekstu odczytywalnego maszynowo? TAK
  2. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? TAK
  3. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? TAK

4. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał od osób ze szczególnymi potrzebami wniosek o zapewnienie szczególnej formy komunikacji? (na podstawie art. 6 pkt 3 lit. d UzD)
NIE

Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym

Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot zapewniał dostęp alternatywny?
NIE

Dział 5. Informacje o otrzymanych wnioskach/żądaniach zapewnienia dostępności oraz postępowanie skargowe

1. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej?
NIE

2. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC)
NIE

3. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał skargę na brak dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC)
NIE

Materiały

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego 2025
raport​_dostepnosc​_2025.pdf 0.14MB
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 2021
raport​_dostepnosc​_2021.pdf 3.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.09.2021 14:25 Andrzej Giżyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
WIJHARS w Olsztynie
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 5.0 02.04.2025 09:17 Andrzej Giżyński
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 4.0 31.03.2025 10:27 Andrzej Giżyński
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 3.0 28.03.2025 18:51 Andrzej Giżyński
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 2.0 28.03.2025 18:50 Andrzej Giżyński
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 1.0 22.09.2021 14:25 Andrzej Giżyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}