Zbędne lub zużyte składniki majątku ruchomego (AD.2613.4.2025)
AD.2613.4.2025
Na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz.U. 2025, poz. 228) informujemy o składnikach majątku ruchomego zakwalifikowanych do kategorii zużyte, będących własnością Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Olsztynie.
Zgodnie z § 7 ust 2a ww. Rozporządzenia poniższy składnik może być przekazany nieodpłatnie na rzecz:
- nieposiadającej osobowości prawnej państwowej jednostki sektora finansów publicznych,
- podmiotu leczniczego prowadzonego w formie określonej w art.6 ust. 1,2 lub 6 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej,
- podmiotu leczniczego będącego instytutem badawczym, o którym mowa w art.3 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010r. o instytutach badawczych.
Samochód osobowy marki SKODA OCTAVIA:
- Nr. Inwentarzowy: WIJHAR-S ŚT/63/13
- Rok produkcji: 2013
- Numer rejestracyjny: NO 9604J
- Pojemność silnika: 1197 cm3
- Przebieg: 221 641 (stan na 19.11.2025r.)
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Samochód wymaga diagnozy i naprawy skrzyni biegów
Jednostki zainteresowane wyłącznie nieodpłatnym przejęciem ww. składnika majątku proszone są o złożenie pisemnych wniosków spełniających wymagania określone w § 38 ust.4 ww. rozporządzenia.
Wnioski należy złożyć w terminie do dnia 5 GRUDNIA 2025r. drogą elektroniczną na e-mail wijhars@wijhars.olsztyn.pl / adres ePUAP / skrzynkę e-doręczeń w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub zaufanym / osobistym.
Wszelkie informacje można uzyskać pod nr. tel. 89 522 89 20 .
- Pierwsza publikacja:
- 20.11.2025 16:42 Andrzej Giżyński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- WIJHARS w Olsztynie
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Zbędne lub zużyte składniki majątku ruchomego (AD.2613.4.2025) | 1.0 | 20.11.2025 16:42 Andrzej Giżyński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP