W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Statystyk medyczny w Oddziale Zarządzania Kryzysowego

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bydgoszczy ogłasza nabór na wolne stanowiska Statystyk medyczny w Oddziale Zarządzania Kryzysowego w wymiarze pełnego etatu (1/1) - 2 etaty

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 20-03-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Jacek Koczorowski

Wyżej wymieniona osoba spełniła wszystkie kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz posiada wymagane wykształcenie i umiejętności.                          

W wyniku szczegółowej rozmowy kwalifikacyjnej na poziomie etapu trzeciego naboru decyzją Dyrektora WSSE została wybrana spośród wszystkich kandydatów na powyżej wskazane stanowisko.

Informacje o ofercie

Dokumenty należy przesyłać w terminie:
od 4 marca 2024r. do 20 marca 2024r.

  • listownie na adres:
    Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bydgoszczy
    Kancelaria ogólna
    ul. Kujawska 4; 85-031 Bydgoszcz
    z dopiskiem: „Statystyk medyczny - OK”;
    lub
  • pocztą elektroniczną na adres:
    nabory.wsse.bydgoszcz@sanepid.gov.pl
    z dopiskiem : „Statystyk medyczny - OK”

Postępowanie Rekrutacyjne przeprowadzone zostanie w Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy. O terminie i miejscu postępowania kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 52 376 18 55.
WSSE zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi osobami.

Inne informacje:

  • CV, list motywacyjny oraz wszystkie składane oświadczenia muszą być opatrzone datą  i własnoręcznym podpisem,
  • do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów,
  • osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy,
  • osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po oficjalnie zakończonym procesie rekrutacji.

Zakres obowiązków

  • obsługa aplikacji SEPIS - w tym przeprowadzanie wywiadów epidemiologicznych, 
  • obsługa korespondencji wpływającej na skrzynkę mailową Oddziału Zarządzania Kryzysowego, 
  • pełnienie dyżurów pod telefonem alarmowym, 
  • współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi w Stacji w przypadku zaistnienia sytuacji kryzysowej, 
  • regularna aktualizacja Planu Działania PWIS/WSSE w sytuacjach kryzysowych, tworzenie raportów/meldunków przekazywanych do jednostek nadrzędnych- WCZK oraz GIS, 
  • archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną, nadzór nad wprowadzaniem i przestrzeganiem w WSSE zasad obowiązujących po wprowadzeniu stopni alarmowych, 
  • tworzenie meldunków z zakresu podjętych działań po zakończonym dyżurze. 

Praca wykonywana w systemie zmianowym 24h/7 dni w tygodniu (6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00).

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: kujawsko-pomorskie
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bydgoszczy

Wymagania

  • obywatelstwo polskie, lub obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje (zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie kwalifikacji wymaganych na poszczególne stanowiska pracy w stacji sanitarno-epidemiologicznej (Dz. U. 2010 Nr 48, poz. 283),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • osoba nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • w Państwowej Inspekcji Sanitarnej nie może pracować osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała i pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa i była współpracownikiem tych organów  w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy osób urodzonych przed  01.07.1972r,
  • zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 14 marca 1985r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej art. 13a pracownik bez zgody właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego nie może: prowadzić działalności gospodarczej, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności, wykonywać dodatkowych zajęć zarobkowych,
  • wykształcenie co najmniej średnie,
  • staż pracy minimum 1 rok doświadczenia zawodowego,
  • preferowane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • znajomość zakresu działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
  • znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym,
  • kodeks postępowania administracyjnego,
  • dobra znajomość obsługi komputera i środowiska Microsoft 365 (program Word, Excel, PowerPoint),
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • spostrzegawczość,
  • logiczne i analityczne myślenie.

Wymagane dokumenty

  • CV i list motywacyjny,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, lub obywatelstwa kraju Unii Europejskiej,
  • oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. kandydat/kandydatka nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 01.07.1972r. lub później.
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).
  • oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o treści:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego, będącego jednocześnie Dyrektorem Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczną w Bydgoszczy przy ul. Kujawskiej 4. 85-031 Bydgoszcz, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego”.
    Podpis kandydata do pracy

Dokumenty dodatkowe:

  • kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje,
  • kopia dokumentu potwierdzającą niepełnosprawność.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny w Bydgoszczy z siedzibą przy ul. Kujawskiej 4, 85-031 Bydgoszcz, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy dalej WSSE.
Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem:
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bydgoszczy, 85-031 Bydgoszcz, ul. Kujawska 4, e-mail: iod.wsse.bydgoszcz@sanepid.gov.pl.

  • Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  • Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Dyrektor WSSE zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu w zakresie serwisowania i usuwania awarii.
  • Dane zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane do dnia zakończenia procesu rekrutacji.
  • Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
  • Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
  • Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w WSSE.

Benefity

  • stabilną pracę w jednostce administracji publicznej na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie i inne profity finansowe „zawsze na czas”,
  • dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 30% wynagrodzenia zasadniczego oraz nagrody jubileuszowe,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
  • dodatkowe profity pracownicze (np. dofinansowanie do tzw. „wczasów pod gruszą”, lub do wypoczynku dzieci i młodzieży),
  • praca w atrakcyjnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Adres: ul. Kujawska 4; 85-031Bydgoszcz
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.03.2024 16:54 Piotr Janeczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Natalia Czapiewska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Statystyk medyczny w Oddziale Zarządzania Kryzysowego 4.0 19.04.2024 18:42 Piotr Janeczek
Statystyk medyczny w Oddziale Zarządzania Kryzysowego 3.0 18.04.2024 16:24 Piotr Janeczek
Statystyk medyczny w Oddziale Zarządzania Kryzysowego 2.0 05.03.2024 09:42 Piotr Janeczek
Statystyk medyczny w Oddziale Zarządzania Kryzysowego 1.0 04.03.2024 16:54 Piotr Janeczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}