W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Świadczenie powszechnych usług pocztowych i kurierskich z podziałem na 2 części

Cel zapytania o informację

Celem niniejszego zapytania o informację jest pozyskanie przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA, od podmiotów zajmujących się profesjonalnie świadczeniem usług pocztowych i kurierskich z podziałem na 2 części danych dotyczących szacunkowego kosztu realizacji usług.

Zapytanie dotyczy

Świadczenia powszechnych usług pocztowych i kurierskich z podziałem na 2 części (dla Części 1 lub/i Części 2):

CZĘŚĆ 1: Świadczenie powszechnych usług pocztowych na potrzeby Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA oraz jego zespołów terenowych zlokalizowanych na terenie Polski w zakresie:

  1. przyjmowania przesyłek pocztowych z Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA (ZER MSWiA) w Warszawie oraz zespołów terenowych zlokalizowanych na terenie Polski;
  2. przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych do wskazanych na tych przesyłkach adresatów;
  3. zwrotu przesyłek niedoręczonych zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2025 r. poz. 366 ze zm.).

CZĘŚĆ 2: Świadczenie usług kurierskich na rzecz nadawców, którymi są:

  1. Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji i jego zespoły terenowe;
  2. Komisje lekarskie podległe ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych.

Ogólne informacje o charakterze formalnym

  1. Niniejsze zapytanie o informację nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.- Kodeks cywilny. Udzielenie odpowiedzi na niniejsze zapytanie o informację nie będzie uprawniało do występowania z jakimikolwiek roszczeniami w stosunku do Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA.
  2. Niniejsze zapytanie o informację nie jest elementem jakiegokolwiek postępowania o udzielenie zamówienia, w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, jak również nie jest elementem jakiegokolwiek procesu zakupowego prowadzonego w oparciu o wewnętrzne regulacje Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA.
  3. Złożenie odpowiedzi na niniejsze zapytanie o informację jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody przez podmiot składający taką odpowiedź na nieodpłatne wykorzystanie przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA wszystkich lub części przekazanych informacji.
  4. Szczegółowe wymagania dotyczące oferty są przedstawione w dalszej części niniejszego zapytania.
  5. Odpowiadający na zapytanie nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi lub niepieniężnymi w związku z przygotowaniem odpowiedzi na niniejsze zapytanie.
  6. Treść dokumentu, wszelkie informacje, do których się odwołuje oraz prowadzona korespondencja i rozmowy muszą zostać zachowane w tajemnicy. Przesyłający ofertę jest zobowiązany do nieudostępniania osobom trzecim informacji uzyskanych w związku z zapytaniem bez pisemnej zgodny i upoważnienia ze strony ZER MSWiA.

Termin i sposób złożenia odpowiedzi na zapytanie o informację

  1. W przypadku, gdy informacje zawarte w odpowiedzi na zapytanie o informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, podmiot składający taką odpowiedź winien to wyraźnie zastrzec w odpowiedzi. Brak przedmiotowego zastrzeżenia będzie traktowane jako brak potrzeby stosowania przez ZER MSWiA tajemnicy przedsiębiorstwa.
  2. Odpowiedź na Zapytanie o informację należy przesłać w terminie do 26 września 2025 r. na adres e-mail: zer@zer.mswia.gov.pl
  3. Opis przedmiotu zapytania stanowi Załącznik nr 1a dla Części 1 oraz Załącznik nr 1b dla Części 2 do niniejszego Zapytania.
  4. Odpowiedź na Zapytanie o informację należy przygotować w oparciu o Załącznik nr 2a dla Części 1 oraz/lub Załącznik nr 2b dla Części 2.
  5. Dopuszcza się przesłanie odpowiedzi na zapytanie o informację odrębnie dla Części 1 lub/i Części 2. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na pojedynczą część, jak i na kilka części lub na całość przedmiotu zamówienia.

Materiały

Załącznik nr 1a do RFI Część 1 Opis Przedmiotu Zamówienia pdf
Załącznik nr 1a do RFI Część 1 Opis Przedmiotu Zamówienia pdf.pdf 0.53MB
Załącznik nr 2a RFI Odpowiedź na zapytanie o informację
Załącznik nr 2a RFI Odpowiedź na zapytanie o informację.docx 0.08MB
Załącznik nr 1b do RFI Część 2 Opis Przedmiotu Zamówienia pdf
Załącznik nr 1b do RFI Część 2 Opis Przedmiotu Zamówienia pdf.pdf 0.77MB
Załącznik nr 2b RFI Odpowiedź na zapytanie o informację
Załącznik nr 2b RFI Odpowiedź na zapytanie o informację.docx 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.09.2025 12:58 Kinga Prusak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Zamówień Publicznych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Świadczenie powszechnych usług pocztowych i kurierskich z podziałem na 2 części 2.0 19.09.2025 12:58 Kinga Prusak
Świadczenie powszechnych usług pocztowych i kurierskich z podziałem na 2 części 1.0 19.09.2025 12:58 Kinga Prusak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}