Świadczenie powszechnych usług pocztowych i kurierskich z podziałem na 2 części
Cel zapytania o informację
Celem niniejszego zapytania o informację jest pozyskanie przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA, od podmiotów zajmujących się profesjonalnie świadczeniem usług pocztowych i kurierskich z podziałem na 2 części danych dotyczących szacunkowego kosztu realizacji usług.
Zapytanie dotyczy
Świadczenia powszechnych usług pocztowych i kurierskich z podziałem na 2 części (dla Części 1 lub/i Części 2):
CZĘŚĆ 1: Świadczenie powszechnych usług pocztowych na potrzeby Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA oraz jego zespołów terenowych zlokalizowanych na terenie Polski w zakresie:
- przyjmowania przesyłek pocztowych z Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA (ZER MSWiA) w Warszawie oraz zespołów terenowych zlokalizowanych na terenie Polski;
- przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych do wskazanych na tych przesyłkach adresatów;
- zwrotu przesyłek niedoręczonych zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2025 r. poz. 366 ze zm.).
CZĘŚĆ 2: Świadczenie usług kurierskich na rzecz nadawców, którymi są:
- Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji i jego zespoły terenowe;
- Komisje lekarskie podległe ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych.
Ogólne informacje o charakterze formalnym
- Niniejsze zapytanie o informację nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.- Kodeks cywilny. Udzielenie odpowiedzi na niniejsze zapytanie o informację nie będzie uprawniało do występowania z jakimikolwiek roszczeniami w stosunku do Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA.
- Niniejsze zapytanie o informację nie jest elementem jakiegokolwiek postępowania o udzielenie zamówienia, w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, jak również nie jest elementem jakiegokolwiek procesu zakupowego prowadzonego w oparciu o wewnętrzne regulacje Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA.
- Złożenie odpowiedzi na niniejsze zapytanie o informację jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody przez podmiot składający taką odpowiedź na nieodpłatne wykorzystanie przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA wszystkich lub części przekazanych informacji.
- Szczegółowe wymagania dotyczące oferty są przedstawione w dalszej części niniejszego zapytania.
- Odpowiadający na zapytanie nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi lub niepieniężnymi w związku z przygotowaniem odpowiedzi na niniejsze zapytanie.
- Treść dokumentu, wszelkie informacje, do których się odwołuje oraz prowadzona korespondencja i rozmowy muszą zostać zachowane w tajemnicy. Przesyłający ofertę jest zobowiązany do nieudostępniania osobom trzecim informacji uzyskanych w związku z zapytaniem bez pisemnej zgodny i upoważnienia ze strony ZER MSWiA.
Termin i sposób złożenia odpowiedzi na zapytanie o informację
- W przypadku, gdy informacje zawarte w odpowiedzi na zapytanie o informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, podmiot składający taką odpowiedź winien to wyraźnie zastrzec w odpowiedzi. Brak przedmiotowego zastrzeżenia będzie traktowane jako brak potrzeby stosowania przez ZER MSWiA tajemnicy przedsiębiorstwa.
- Odpowiedź na Zapytanie o informację należy przesłać w terminie do 26 września 2025 r. na adres e-mail: zer@zer.mswia.gov.pl
- Opis przedmiotu zapytania stanowi Załącznik nr 1a dla Części 1 oraz Załącznik nr 1b dla Części 2 do niniejszego Zapytania.
- Odpowiedź na Zapytanie o informację należy przygotować w oparciu o Załącznik nr 2a dla Części 1 oraz/lub Załącznik nr 2b dla Części 2.
- Dopuszcza się przesłanie odpowiedzi na zapytanie o informację odrębnie dla Części 1 lub/i Części 2. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na pojedynczą część, jak i na kilka części lub na całość przedmiotu zamówienia.
Materiały
Załącznik nr 1a do RFI Część 1 Opis Przedmiotu Zamówienia pdfZałącznik nr 1a do RFI Część 1 Opis Przedmiotu Zamówienia pdf.pdf 0.53MB Załącznik nr 2a RFI Odpowiedź na zapytanie o informację
Załącznik nr 2a RFI Odpowiedź na zapytanie o informację.docx 0.08MB Załącznik nr 1b do RFI Część 2 Opis Przedmiotu Zamówienia pdf
Załącznik nr 1b do RFI Część 2 Opis Przedmiotu Zamówienia pdf.pdf 0.77MB Załącznik nr 2b RFI Odpowiedź na zapytanie o informację
Załącznik nr 2b RFI Odpowiedź na zapytanie o informację.docx 0.08MB
- Pierwsza publikacja:
- 19.09.2025 12:58 Kinga Prusak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Zamówień Publicznych
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Świadczenie powszechnych usług pocztowych i kurierskich z podziałem na 2 części | 2.0 | 19.09.2025 12:58 Kinga Prusak |
| Świadczenie powszechnych usług pocztowych i kurierskich z podziałem na 2 części | 1.0 | 19.09.2025 12:58 Kinga Prusak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP