W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikaty z dn. 27.05.2019 r.

27.05.2019

Komunikaty dot. wyboru prawidłowego roku kampanii podczas składania wniosków oraz błędu w zakresie zapamiętania wprowadzonego numeru PESEL małżonka (płatność dla młodych rolników).

Prawidłowy wybór roku kampanii przed wypełnieniem wniosku

Analiza składanych dokumentów za pośrednictwem aplikacji eWniosekPlus, wykazała dużą liczbę nowo utworzonych wniosków o przyznanie płatności w statusie ROBOCZE dla kampanii 2018. Należy zwrócić uwagę, aby prawidłowo wybierać rok kampanii przed wypełnieniem wniosku. Powyższa funkcjonalność dostępna jest na bocznym panelu aplikacji eWniosekPlus, po rozwinięciu zakładki WNIOSKI.

Wnioski wypełnione na formularzu kampanii 2018 nie będą traktowane, jako skutecznie złożone na kampanię 2019. W związku z powyższym rolnicy, którzy wyślą wniosek w kampanii 2019 na formularzu 2018 nie otrzymają płatności, o którą wnioskują w ramach kampanii 2019.


 

Problemy techniczne aplikacji eWniosekPlus

W dniu dzisiejszym został stwierdzony błąd w aplikacji eWniosekPlus, polegający na braku zapamiętania wprowadzonego numeru PESEL małżonka (płatność dla młodych rolników).

Do czasu naprawy błędu, mając na uwadze zbliżający się termin zakończenia składania wniosków (w terminie bez sankcji), podczas wypełniania wniosku należy dołączyć, jako Z0031 - Załącznik niemerytoryczny skan/zdjęcie oświadczenia, w którym zostanie podane imię, nazwisko oraz numer PESEL małżonka.  Po dodaniu załącznika wniosek należy wysłać pomimo występowania błędu kompletności: „Wskazano dla płatności dla młodych rolników, iż rolnik pozostaje w związku małżeńskim i razem z małżonkiem prowadzi gospodarstwo rolne", a nie podano numeru PESEL małżonka lub podany PESEL jest nieprawidłowy lub nie dołączono załącznika Oświadczenie o pozostawaniu w związku małżeńskim.”

Trwają prace nad naprawą problemu.  

Informujemy, że problem został naprawiony, od 29.05.2019 r. aplikacja działa poprawnie.

{"register":{"columns":[]}}