W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Termin i miejsce złożenia wniosku o przyznanie pomocy

Wnioski o przyznanie pomocy można składać w terminie od 2 maja do 12 czerwca 2019 r. do kierownika biura powiatowego ARiMR, zgodnie z miejscem zamieszkania lub siedzibą właściciela lasu. Do wniosku o przyznanie pomocy należy dołączyć następujące dokumenty:

  1. kopię planu inwestycji potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez nadleśniczego, który sporządził ten plan;
  2. dokumenty potwierdzające własność gruntów, na których będzie wykonywana inwestycja;
  3. pisemną zgodę na realizację inwestycji:

          a) pozostałych współwłaścicieli gruntu, jeżeli grunt ten stanowi przedmiot współwłasności,

          b)  małżonka właściciela gruntu, jeżeli grunt ten stanowi własność tego małżonka.

W jednym wniosku o przyznanie pomocy można ubiegać się o przyznanie pomocy do gruntów objętych jednym planem inwestycji.

Właściciel lasu będzie mógł dokonać zmiany złożonego wniosku o przyznanie pomocy:

  • w wyniku której nastąpi zwiększenie pomocy lub która wpłynie na spełnienie kryteriów dotyczących kwalifikowalności wniosku, najpóźniej 21 dni przed terminem podania do publicznej wiadomości, na stronie internetowej administrowanej przez Agencję, informacji o kolejności przysługiwania pomocy lub
  • do dnia poprzedzającego dzień, w którym właściciel lasu został powiadomiony przez Agencję o zamiarze przeprowadzenia kontroli na miejscu lub wizyty.

Materiały

Plan inwestycji
Plan​_inwestycji-1.pdf 0.26MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
07.04.2021 10:06 Rygalska-Koper Iwona
Pierwsza publikacja:
23.03.2021 14:12 Rygalska-Koper Iwona
{"register":{"columns":[]}}