W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Instrukcje

Instrukcje to materiały w formie PDF, w których szczegółowo opisane zostały procesy dotyczące wdrożenia i korzystania z e-Doręczeń. Znajdziesz tam np. informacje, jak wnioskować o adres do e-Doręczeń i korzystać ze skrzynki. Instrukcje opisują także panel użytkownika i administratora. Zawierają zrzuty ekranu z aplikacji e-Doręczeń oraz opisy przycisków. Dzięki instrukcjom łatwo można przejść kolejne etapy korzystania z aplikacji.

Z instrukcji dowiesz się, jak zawnioskować o utworzenie adresu i skrzynki do doręczeń elektronicznych dla podmiotu publicznego. Aby to zrobić, trzeba wypełnić formularz elektroniczny udostępniony na stronie e-Doręczeń. W materiale pokazujemy, gdzie dokładnie znajdziesz wniosek, jak zalogować się do systemu, jakich danych podmiotu i administratora potrzebujesz oraz jak podpisać i wysłać wniosek.

Instrukcja opisuje, jak obsługiwać skrzynkę do doręczeń elektronicznych. Materiał obejmuje m.in. takie zagadnienia jak:

  • logowanie do e-Doręczeń,
  • obsługa skrzynki służbowej,
  • wygląd poszczególnych folderów (odebrane, wychodzące, wysłane, robocze, kosz),
  • ustawienia skrzynki i uprawnień użytkowników,
  • wysyłanie nowych wiadomości,
  • import odbiorców z pliku dostępny dla podmiotów publicznych,
  • wyszukiwanie adresów w BAE,
  • odpowiadanie na wiadomość i przekazywanie dalej,
  • archiwizacja wiadomości,
  • zarządzanie adresami do e-Doręczeń.

W instrukcji został przedstawiony proces obsługi skrzynki e-Doręczeń z rolą właściciel i administrator.

Właściciel lub administrator skrzynki może zarządzać:

  • użytkownikami,
  • zasobami w skrzynce,
  • rolami i uprawnieniami,
  • systemami IT.

Z instrukcji dowiesz się m.in.: jak dodać nowego użytkownika, nową rolę, nowy folder do porządkowania wiadomości, a także system IT dla skrzynki.

W instrukcji został przedstawiony proces obsługi panelu użytkownika, czyli dashboardu. Z materiału dowiesz się, jak:

  • złożyć wniosek o adres i skrzynkę do doręczeń elektronicznych (zarówno skrzynkę osobistą, jak i służbową),
  • aktywować skrzynkę doręczeń elektronicznych,
  • odpowiedzieć na zaproszenie do korzystania ze skrzynki doręczeń elektronicznych,
  • wejść w szczegóły wybranej skrzynki doręczeń elektronicznych.

Z instrukcji dowiesz się, jak w sekcji „Zarzadzanie adresami do e-Doręczeń” obsługiwać wnioski dotyczące skrzynki do doręczeń elektronicznych. Opisujemy w niej, jak zalogować się do systemu, gdzie dokładnie złożysz wniosek, jakich danych podmiotu i administratora potrzebujesz oraz jak podpisać i wysłać wniosek.

Materiał przeznaczony jest dla reprezentantów i pełnomocników podmiotów.

 

{"register":{"columns":[]}}