W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

GDOŚ wyróżniony za działania w obszarze zdrowia psychicznego w konkursie Work-Life Balance w służbie cywilnej

20.11.2025

Na zdjęciu widać cztery kobiety pozujące za dużą ramką. Kobiety stoją obok siebie "wewnątrz ramki". Wszystkie są uśmiechnięte. Dwie skrajne kobiety (pierwsza od lewej i pierwsza od prawej) są ubrane w zielone marynarki. Druga kobieta od lewej ma na sobie ciemną koszulę, a trzecia od lewej jest ubrana w jasny, kremowy żakiet. Ramka jest duża, biała imitująca post z mediów społecznościowych. Na ramce znajdują się napisy: "#służbacywilna #WorkLifeBalance #RównowagaToSiła #Wellbeing.

Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska (GDOŚ) została wyróżniona w III edycji Konkursu na najlepsze praktyki work-life balance w służbie cywilnej, zdobywając prestiżowe wyróżnienie w kluczowej kategorii: zdrowie psychiczne.

Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Konkurs, organizowany z myślą o promowaniu równowagi między życiem zawodowym a prywatnym w administracji rządowej, ma na celu propagowanie najefektywniejszych i innowacyjnych rozwiązań wspierających dobrostan pracowników.

Wyróżnienie przyznano GDOŚ za wdrożenie i skuteczne wykorzystanie platformy wsparcia EAP 24. Narzędzie to, pomaga pracownikom codziennie dbać o dobrostan, równowagę i zdrowie psychiczne. Działania te zostały pozytywnie odebrane i stanowią realne wsparcie dla zatrudnionych, co świadczy o ich wysokiej efektywności.
Instytucję podczas gali reprezentował Zespół HR odpowiedzialny za budowanie marki pracodawcy, a także Pani Anna Januszewska, Dyrektor Generalny GDOŚ, oraz Pani Anna Chrząścik, Naczelnik Wydziału Zarządzania Zasobami Ludzkimi, do których skierowano podziękowania za zaangażowanie i wsparcie inicjatywy.

Konkurs Work-Life Balance, adresowany jest do wszystkich urzędów administracji rządowej, niezależnie od ich wielkości i lokalizacji, ma na celu:
- Promowanie najlepszych praktyk work-life balance w służbie cywilnej.
- Motywowanie urzędów do wdrażania nowych, ciekawych i innowacyjnych rozwiązań.
- Wzmacnianie wizerunku administracji jako pracodawcy przyjaznego, atrakcyjnego i wrażliwego na potrzeby pracowników, w tym osób z niepełnosprawnościami.

Jak podkreślają organizatorzy, dzięki takim działaniom, służba cywilna ma stać się środowiskiem pracy, które sprzyja dobrostanowi, wzmacnia motywację i efektywność oraz odpowiada na potrzeby pracowników.

Otrzymane wyróżnienie jest dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska ogromną motywacją do dalszego działania. Uroczystości takie jak gala konkursowa stanowią również doskonałą okazję do inspirującego networkingu i wymiany doświadczeń między urzędami.
Dzięki takim inicjatywom pracownicy administracji rządowej stają się bardziej zmotywowani, efektywni i zadowoleni z pracy, co przekłada się na jakość świadczonych usług publicznych.

Zdjęcia (3)

{"register":{"columns":[]}}