W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Decyzja Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 29 grudnia 2021 r., znak: DOOŚ-WDŚ/ZOO.420.51.2021/maz.4

03.01.2022

Decyzja Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 29 grudnia 2021 r., znak: DOOŚ-WDŚ/ZOO.420.51.2021/maz.4, uchylająca w części i w tym zakresie orzekająca decyzję Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie z dnia 26 sierpnia 2021 r., znak: WOOŚ.II.420.96.2020.MG.15, o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa miejsca obsługi podróżnych MOP III Budykierz w pasie drogi ekspresowej S8 - strona wschodnia w km 525+650,00 wraz z instalacją gazu płynnego, w tym: budowy stacji paliw z instalacją gazu płynnego, wolnostojącej restauracji, dróg manewrowych z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz obiektów i urządzeń budowlanych zapewniających możliwość użytkowania projektowanego miejsca obsługi podróżnych”.

Materiały

Decyzja Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 29 grudnia 2021 r., znak: DOOŚ-WDŚ/ZOO.420.51.2021/maz.4
DOOŚ-WDŚZOO420512021maz4​_decyzja.pdf 0.67MB
Decyzja Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 29 grudnia 2021 r., znak: DOOŚ-WDŚ/ZOO.420.51.2021/maz.4​_wersja dostęna
DOOŚ​_WDŚZOO220512021maz4​_-​_wersja​_dostępna.docx 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.01.2022 14:57 Anita Omelczuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anita Omelczuk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Decyzja Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 29 grudnia 2021 r., znak: DOOŚ-WDŚ/ZOO.420.51.2021/maz.4 2.0 10.08.2023 11:18 Anita Omelczuk
Decyzja Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 29 grudnia 2021 r., znak: DOOŚ-WDŚ/ZOO.420.51.2021/maz.4 1.0 03.01.2022 14:57 Anita Omelczuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}