W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zbędny składnik majątku ruchomego GDOŚ - Opel Insignia

19.10.2021

Ogłoszenie o zbędnych składnikach majątku ruchomego Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska.

Samochód w kolorze czarnym - Opel Insignia, stoi przed budynkiem i ma otwarte drzwi.

Działając na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa, dalej „Rozporządzenie” informujemy, że Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie posiada następujący zbędny składnik majątku ruchomego:

Nazwa

Pojemność (cm3)

Nr inwentarzowy

Rok produkcji

Przebieg

Uwagi

Opel Insignia

2.0 CDTI ECOTEC

1956

diesel

GDOŚ-741-67-00004

2010

147 500 km

ubezpieczenie do: 31.12.2021 r.

przegląd techniczny do: 5.11.2021 r.

Wyżej wymieniony składnik rzeczowy majątku ruchomego został zakwalifikowany do kategorii majątku zbędnego.

W związku z powyższym, zgodnie z § 38 ust. 1-3 Rozporządzenia, jednostka budżetowa może nieodpłatnie przekazać składniki rzeczowe majątku ruchomego innej jednostce budżetowej lub instytucji gospodarki budżetowej, na jej pisemny wniosek.

Jednostki budżetowe i instytucje gospodarki budżetowej zainteresowane otrzymaniem ww. składnika majątku ruchomego, w formie nieodpłatnego przekazania, mogą składać pisemne wnioski zawierające:

  • nazwę, siedzibę i adres jednostki;
  • wskazanie składnika majątku ruchomego, o który występuje jednostka;
  • oświadczenie, że przekazany składnik zostanie odebrany w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo-odbiorczym;
  • telefon kontaktowy.

Wnioski należy składać w terminie do dnia 29 października 2021 roku w Kancelarii ogólnej pok. 472 lub przesłać pocztą na adres:
Generalna  Dyrekcja Ochrony Środowiska                     
ul. Wawelska 52/54
 00-922 Warszawa
z dopiskiem: „samochód osobowy Opel Insignia – zbędny majątek ruchomy ”.

Wniosek powinien być skierowany do Dyrektora Generalnego i spełniać wymagania określone § 38 ust. 4 Rozporządzenia.

Osobą uprawnioną do kontaktu i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Adam Prasek, e-mail: adam.prasek@gdos.gov.pl, tel. 22 310 67 58.

Zdjęcia (5)

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.10.2021 13:58 Anita Omelczuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anita Omelczuk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zbędny składnik majątku ruchomego GDOŚ - Opel Insignia 2.0 19.10.2021 14:19 Anita Omelczuk
Zbędny składnik majątku ruchomego GDOŚ - Opel Insignia 1.0 19.10.2021 13:58 Anita Omelczuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}