W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Postępowanie w przypadku zmian dotyczących Osób Wykwalifikowanych

W związku z wejściem w życie w dniu 21.11.2025 r. Ustawy z dnia 12 września 2025 r. o zmianie ustawy - Prawo farmaceutyczne [Dz.U. 2025 poz. 1416] obowiązują nowe wymagania dla osoby zamierzającej pełnić obowiązki Osoby Wykwalifikowanej jak również dla osoby zamierzającej pełnić obowiązki Osoby Kompetentnej, o których mowa odpowiednio w art. 38a ust. 13 pkt 1 lub art. 48 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 2 Ustawy Prawo farmaceutyczne.

Szczegółowy sposób potwierdzania spełniania wymagań, o których mowa w art. 48 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne, przez Osobę Wykwalifikowaną oraz wymagań, o których mowa w art. 38a ust. 13 tej ustawy, przez Osobę Kompetentną, w tym wymagane do tego dokumenty,  które należy przedłożyć wnioskodawcy ubiegającemu się o zezwolenie albo posiadaczowi zezwolenia, zostaną wskazane w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie potwierdzania kwalifikacji Osoby Wykwalifikowanej oraz Osoby Kompetentnej.

Departament Inspekcji
email: gif@gif.gov.pl
Tel: 22 44 10 705

{"register":{"columns":[]}}