W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zamówienia publiczne, do których stosuje się przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych

Główny Inspektorat Farmaceutyczny informuje, że w związku z wprowadzoną pełną elektronizacją postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wszystkie informacje dotyczące prowadzonych postępowań dostępne są na platformie zakupowej GIF pod adresem https://gif.eb2b.com.pl  w module „Postępowania”.

Uzyskanie dostępu do postępowań prowadzonych na platformie nie wymaga logowania. Korzystanie z platformy jest bezpłatne.

Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania.

Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej to:

  • stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s;
  • komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerujemy nie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania);
  • zainstalowana dowolna wersja przeglądarki internetowej - sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera;
  • włączona obsługa JavaScript;
  • zainstalowany program obsługujący stosowane przez Wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).

Zaleca się Wykonawcy zainteresowanemu udziałem w postępowaniu rejestrację na Platformie Zakupowej w celu otrzymywania na bieżąco powiadomień dotyczących przebiegu postępowania.

Złożenie oferty wymaga rejestracji w systemie oraz podpisania jej podpisem elektronicznym.

UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 2 dni roboczych.

Zamawiający informuje, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z platformy zakupowej Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania informatycznego, nr tel. +48 22 428 19 28, adres e-mail: admin@eb2b.com.pl  (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9:00-16:00).

Niepoprawny format daty
Niepoprawny format daty
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.11.2019 15:04 Dominika Walczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Agnieszka Piotrowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zamówienia publiczne, do których stosuje się przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych 11.0 26.05.2023 16:01 Aneta Łabazy
Zamówienia publiczne, do których stosuje się przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych 10.0 17.03.2023 10:24 Iwona Cios
Zamówienia publiczne, do których stosuje się przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych 9.0 30.03.2022 08:52 Iwona Cios
Zamówienia publiczne, do których stosuje się przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych 8.0 30.03.2022 08:50 Iwona Cios
Zamówienia publiczne, do których stosuje się przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych 7.0 12.11.2021 09:07 Patryk Neska
Zamówienia publiczne, do których stosuje się przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych 6.0 23.06.2021 15:07 Jacek Piliszczuk
Zamówienia publiczne, do których stosuje się przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych 5.0 23.06.2021 14:58 Jacek Piliszczuk
Zamówienia publiczne, do których stosuje się przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych 4.0 23.06.2021 14:58 Jacek Piliszczuk
Zamówienia publiczne, do których stosuje się przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych 3.0 23.06.2021 14:55 Jacek Piliszczuk
Zamówienia publiczne, do których stosuje się przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych 2.0 23.06.2021 14:36 Jacek Piliszczuk
Zamówienia publiczne, do których stosuje się przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych 1.0 18.11.2019 15:04 Dominika Walczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}