W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

INFORMACJA 16/2022

28.03.2022

dot. funkcjonowania Sali Obsługi Klienta

Od dnia 29 marca 2022 r. z uwagi na zmiany związane z sytuacją dotyczącą wystąpienia stanu epidemii Sala Obsługi Klienta otwarta będzie:

  1. w zakresie potwierdzenia złożenia wniosku oraz wstępnego formalnego sprawdzenia poprawności złożonych dokumentów (tj. licencje, świadectwa kierowcy) w godzinach 8:00 - 15:00;
  2. w zakresie złożenia uzupełnienia braków formalnych lub merytorycznych wniosków (tj. licencje, świadectwa kierowcy) celem ich wstępnej weryfikacji po uprzednim umówieniu i potwierdzeniu przez pracownika wizyty drogą mailową w godzinach 8:00-12:00;
  3. w zakresie odbiorów dokumentów (tj. licencje, świadectwa kierowcy) po uprzednim umówieniu i potwierdzeniu przez pracownika wizyty drogą mailową w godzinach 12:00-15:00;
  4. w zakresie złożenia zwrotów, zamówienia i odebrania zezwoleń zagranicznych w godzinach 8:00-15:00.

 
Osoby przebywające w Sali Obsługi zobowiązane są do przestrzegania aktualnych przepisów w zakresie ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

Do wniosków należy załączyć potwierdzenie opłaty, dokonanej wcześniej. Prosimy o precyzyjne opisywanie tytułów wpłat. W przypadku zezwoleń zagranicznych zostaną Państwo poinformowani telefonicznie o wysokości wymaganej wpłaty, w związku z powyższym prosimy o podawanie numeru kontaktowego w formularzu zamówienia.

Zalecamy także składanie wniosków poprzez portal www.biznes.gov.pl oraz za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej.

NADAL REKOMENDUJEMY DOKONYWANIE ODBIORÓW DOKUMENTÓW POPRZEZ OPERATORA POCZTOWEGO LUB PRZESYŁKĄ KURIERSKĄ. W przypadku zmiany sposobu odbioru uprawnień na firmę kurierską lub operatora pocztowego należy przesłać informację drogą e-mailową. 

Wnioski dotyczące wymiany taboru, zmiany nr rejestracyjnego pojazdu czy zmiany prawa dysponowania pojazdem można składać również za pośrednictwem poniżej wymienionych skrzynek e-mailowych.

Informacji udzielamy:

I.    drogą e-mailową: 

1. świadectwa kierowców:
swiadectwa.kierowcy.btm@gitd.gov.pl;

2. licencje wspólnotowe: przewóz rzeczy:
licencje.rzeczy.btm@gitd.gov.pl;

3. przewóz osób:
licencje.osoby.btm@gitd.gov.pl;

4. licencje w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób:
licencje.osoby.btm@gitd.gov.pl;

5. zezwolenia zagraniczne/formularze podróży/certyfikaty:
zezwolenia.rzeczy.btm@gitd.gov.pl;

6. potrzeby własne:
potrzeby.wlasne.btm@gitd.gov.pl.

II.    poprzez infolinię:

infolinia Biura ds. Transportu Międzynarodowego - 22 220 43 11 – od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00, natomiast informacja automatyczna jest dostępna całodobowo.

Biuro Podawcze GITD

Od dnia 29 marca 2022 r. w pomieszczeniu Sali Obsługi BTM na parterze budynku, przy Al. Jerozolimskich 94 w Warszawie, w godzinach: 8:00-15:00 będzie możliwość składania oraz uzyskania potwierdzenia złożenia dokumentów do GITD (pracownik Biura Podawczego nie weryfikuje pod względem kompletności składanych dokumentów).

W przypadku pytań dotyczących zakresu działania Biura Podawczego GITD, prosimy o kontakt telefoniczny, pod nr: 22 220 44 26.

{"register":{"columns":[]}}