W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Punkt Kontaktowy 47/2014 UE

Zgodnie z art. 54d ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r. poz.919) wojewódzcy inspektorzy transportu drogowego, wojewódzcy komendanci Policji, Komendant Stołeczny Policji, komendanci oddziałów Straży Granicznej, dyrektorzy izb administracji skarbowej oraz zarządcy dróg są zobowiązani od dnia 7 listopada 2019 r. do przekazywania Głównemu Inspektorowi Transportu Drogowego informacji, o których mowa w art. 54e ww. ustawy przy użyciu poniższego formularza:

Materiały

Formularz dla służb, które przeprowadziły kontrolę
Formularz​_RSI.xlsm 0.15MB

Wypełnione formularze oraz wszelkie pytania należy przesyłać za pomocą skrzynki elektronicznej na adres roadsideinspection@gitd.gov.pl

{"register":{"columns":[]}}