W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

INFORMACJA 16/2018

21.03.2018

dot. zmiany formy odbioru dokumentów

Warszawa, dnia 20 marca 2018 r.

Uprzejmie informujemy, że wszelkie zmiany dotyczące formy odbioru (osobiście/kurier) dokumentów przygotowanych do wydania w Biurze do spraw Transportu Międzynarodowego Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego będą realizowane wyłącznie w przypadku pisemnego zawiadomienia pracowników Biura z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych.

W przypadku niezachowania ww. terminu dokumenty będą dostarczane zgodnie z deklaracją zawartą we wniosku bądź w przypadku braku tej deklaracji poprzez operatora pocztowego.

Mając na względzie powyższe prosimy o zgłaszanie ewentualnych zmian formy odbioru dokumentów, stosownie do przedmiotu wniosku, na następujące adresy e-mail:

- kurier.licencje.btm@gitd.gov.pl;

- swiadectwa.kierowcy.btm@gitd.gov.pl.

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
25.08.2021 09:44 administrator gov.pl
Pierwsza publikacja:
25.08.2021 09:44 administrator gov.pl
{"register":{"columns":[]}}