Informacja o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego (alkomaty)
13.11.2025
Główny Inspektorat Transportu Drogowego posiada zbędne składniki rzeczowe majątku ruchomego w postaci wyeksploatowanych alkomatów Alcopen, które będą zagospodarowane zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 1 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. 2025 poz. 228 ze zm.).
Wykaz tych składników znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej informacji.
Składniki rzeczowe majątku ruchomego można obejrzeć w siedzibie Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 94, w terminie do dnia 19-11-2025 r. w godzinach 9:00–15:00, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym pod numerem (22) 220 48 68 lub pocztą elektroniczną na adres budynek@gitd.gov.pl.
Wnioski dotyczące wskazanych składników będą rozpatrywane zgodnie z kolejnością ich wpływu (data, godzina) do Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego.
Podmioty zainteresowane składnikami majątku proszone są o składanie wniosków do dnia 19-11-2025 r. do godziny 15:00 na adres email: budynek@gitd.gov.pl.
Materiały
Załącznik nr 1 do Protokołu nr 10_2025Załącznik__nr_1_do_Protokołu_nr_10_2025.xlsx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 13.11.2025 14:30 Maciej Tyrakowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Maciej Tyrakowski
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Informacja o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego (alkomaty) | 1.0 | 13.11.2025 14:30 Maciej Tyrakowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP