W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego (alkomaty)

13.11.2025

Główny Inspektorat Transportu Drogowego posiada zbędne składniki rzeczowe majątku ruchomego w postaci wyeksploatowanych alkomatów Alcopen, które będą zagospodarowane zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 1 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. 2025 poz. 228 ze zm.).

Wykaz tych składników znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej informacji.

Składniki rzeczowe majątku ruchomego można obejrzeć w siedzibie Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 94, w terminie do dnia 19-11-2025 r. w godzinach 9:00–15:00, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym pod numerem (22) 220 48 68 lub pocztą elektroniczną na adres budynek@gitd.gov.pl.

Wnioski dotyczące wskazanych składników będą rozpatrywane zgodnie z kolejnością ich wpływu (data, godzina) do Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego.

Podmioty zainteresowane składnikami majątku proszone są o składanie wniosków do dnia 19-11-2025 r. do godziny 15:00 na adres email: budynek@gitd.gov.pl.

Materiały

Załącznik nr 1 do Protokołu nr 10​_2025
Załącznik​_​_nr​_1​_do​_Protokołu​_nr​_10​_2025.xlsx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.11.2025 14:30 Maciej Tyrakowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Maciej Tyrakowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego (alkomaty) 1.0 13.11.2025 14:30 Maciej Tyrakowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}