W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

LM9. Zmiana osoby zarządzającej transportem

  

I. Wykaz dokumentów
  1. Wniosek o zmianę osoby zarządzającej transportem (wniosek LM9) – oryginał.
  2. Oświadczenie osoby zarządzającej transportem (załącznik OC) – oryginał.
  3. Kopia certyfikatu kompetencji zawodowych.
  4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa w dziedzinach określonych w art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia (WE) 1071/2009 osoby zarządzającej transportem – oryginał.
  5. Oświadczenie o niekaralności (załącznik ON) osoby zarządzającej transportem – oryginał.
II. Złóż wniosek przez internet

Opcja chwilowo niedostępna w serwisie biznes.gov.pl

III. Opłaty

- Wniosek jest bezpłatny. 

IV. Adres do przesłania dokumentów

Wniosek należy przesyłać na adres:
GITD - Biuro ds. Transportu Międzynarodowego
Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa

V. Dla pełnomocników

Informacje dot. opłat administracyjnych i pełnomocnictw znajdą Państwo w:
>> INFORMACJA 39/2020 << 

Dla osób upoważnionych w imieniu przedsiębiorcy do załatwiania spraw (podpisywania druków, wyrażania woli, składania oświadczeń) – opłatę skarbową w wys. 17 zł - należy wnieść na rachunek bankowy Centrum Obsługi Podatnika, ul. Obozowa 57, 01-161 Warszawa
Nr 21 1030 1508 0000 0005 5000 0070
Powyższa informacja nie dotyczy opłaty za przesyłkę kurierską.

Materiały

Wniosek LM9
LM9.pdf 0.14MB
Druk OC
Druk​_OC​_04042024.pdf 0.12MB
Druk ON
Druk​_ON​_24112022.pdf 0.11MB
{"register":{"columns":[]}}