W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wdrażanie metody zarządzania jakością CAF w GITD

30.04.2009

Główny Inspektorat Transportu Drogowego w trosce o jakość swoich działań zaczyna wdrażać Wspólną Metodę Oceny (CAF? Common Assessment Framework) w ramach projektu? Poprawa zdolności zarządczych w urzędach administracji rządowej?, koordynowanego przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów. Metoda CAF to narzędzie kompleksowego zarządzania jakością, przeznaczonym do usprawniania pracy organizacji sektora publicznego poprzez całościowy przegląd funkcjonowania instytucji z uwzględnieniem analizy wyników jej działalności oraz potencjału organizacyjnego. Opiera się na założeniu, że osiągnięcie pożądanych rezultatów działań organizacji, obywateli, poszczególnych jednostek i całych społeczeństw zależy od jakości przywództwa, wpływającego na politykę i strategię instytucji, zarządzanie zasobami ludzkimi, działania w zakresie nawiązywania relacji partnerskich, zasoby i procesy. Samoocena ma na celu sformułowanie diagnozy, a następnie podjęcie działań doskonalących, również poprzez włączenie różnych inicjatyw dotyczących poprawy jakości w codzienną działalność instytucji, mających ostatecznie na celu wysoką efektywność w świadczeniu usług publicznych. Metoda CAF została opracowana w ramach Sieci Unii Europejskiej ds. administracji publicznej EUPAN w oparciu o Model Doskonałości Europejskiej Fundacji Zarządzania Jakością (EFQM). Więcej informacji na stronie www.caf.eipa.eu i www.dsc.kprm.gov.pl.
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
11.10.2021 18:52 administrator gov.pl
Pierwsza publikacja:
11.10.2021 18:52 administrator gov.pl
{"register":{"columns":[]}}