W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

LPO2. Zmiana danych (zmiana nazwy lub adresu) na licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób

    

I. Wykaz dokumentów
  1. Wniosek o zmianę danych (zmiana nazwy lub adresu) na licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób (wniosek LPO2) - oryginał;
  2. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS);
  3. Informacja z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) - należy złożyć w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej;
  4. Dowód uiszczenia opłaty za zmianę danych w licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób;
DRUKUJĄC DOWÓD UISZCZENIA OPŁATY ZWRÓĆ UWAGĘ NA KOMUNIKAT:
II. Złóż wniosek przez internet

Opcja chwilowo niedostępna w serwisie biznes.gov.pl

III. Opłaty

Opłata za zmianę danych w licencji na wykonywanie transportu w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób wynosi na okres:

  • od 2 do 15 lat wynosi 40 zł;
  • powyżej 15 do 30 lat wynosi 45 zł;
  • powyżej 30 do 50 lat wynosi 50 zł;
 Wpłaty należy dokonać na konto NBP
​​​​​Nr 05 1010 1010 0079 7913 9130 5000

Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa

W tytule przelewu należy bezwzględnie podać numer NIP oraz wskazać czego dotyczy opłata np. przeniesienie uprawnień wynikających z licencji.

Każda wpłata powinna dotyczyć tylko jednego wniosku.

V. Adres do przesłania dokumentów

Wniosek można złożyć:

  1. osobiście w siedzibie organu lub przesłać na adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa.

2. w postaci elektronicznej:

  1. za pośrednictwem e-Doręczeń: https://www.gov.pl/web/e-doreczenia na adres: AE:PL-59352-99182-RUECW-23 
  2. na elektroniczną skrzynkę podawczą urzędu: /canard_gitd/skrytka, np. wysyłając pismo ogólne do urzędu:
VI. Dla pełnomocników

Informacje dot. opłat administracyjnych i pełnomocnictw znajdą Państwo w:
>> INFORMACJA 39/2020 << 

Dla osób upoważnionych w imieniu przedsiębiorcy do załatwiania spraw (podpisywania druków, wyrażania woli, składania oświadczeń) – opłatę skarbową w wys. 17 zł - należy wnieść na rachunek bankowy Centrum Obsługi Podatnika, ul. Obozowa 57, 01-161 Warszawa
Nr 21 1030 1508 0000 0005 5000 0070
UWAGA: W przypadku złożenia pełnomocnictwa w formie elektronicznej, opłatę skarbową należy wnieść na konto urzędu miasta lub gminy, właściwego dla miejsca zamieszkania lub siedziby mocodawcy.
Powyższa informacja nie dotyczy opłaty za przesyłkę kurierską.

Materiały

Wniosek LPO2
Druk​_LPO2.pdf 0.94MB