Delegowanie do Departamentu Współpracy Międzynarodowej i Praw Człowieka
29.08.2025
Departament Współpracy Międzynarodowej i Praw Człowieka Ministerstwa Sprawiedliwości poszukuje sędziego orzekającego w sprawach karnych, prokuratora, referendarza, urzędnika, asystenta - zainteresowanego delegowaniem do pełnienia obowiązków głównego specjalisty w Wydziale Ekstradycji.
Do zadań osoby delegowanej będzie należeć m. in. realizacja zadań organu centralnego w sprawach związanych z wnioskami o ekstradycję oraz udzielanie informacji na temat przepisów prawa karnego innych państw.
Oferta skierowana jest do osób posiadających bardzo dobrą znajomość języka angielskiego, dodatkowym atutem będzie również znajomość innych języków obcych oraz prawa międzynarodowego i procedury ekstradycyjnej.
Osobie delegowanej do pełnienia czynności administracyjnych w Ministerstwie Sprawiedliwości przysługuje dodatek funkcyjny, a także zwrot kosztów podróży i zakwaterowania (ryczałt lub na podstawie faktury). W okresie delegowania, ze względu na charakter pracy i zakres wykonywanych zadań, osobie takiej może być przyznany przez Ministra Sprawiedliwości również dodatek specjalny.
Osoby zainteresowane delegowaniem proszone są o przesłanie swojego CV na adres sekretariat.dwmpc@ms.gov.pl do dnia 12 września 2025 r. Dodatkowe informacje można uzyskać wysyłając zapytanie na adres poczty elektronicznej pawel.dubno@ms.gov.pl
Rozmowy zostaną przeprowadzone z wybranymi kandydatami.
Ministerstwo Sprawiedliwości nie zwraca kosztów dojazdu kandydatów na rozmowę.
- Pierwsza publikacja:
- 29.08.2025 11:31 Marek Kołodziejczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Departament Współpracy Międzynarodowej i Praw Człowieka
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Delegowanie do Departamentu Współpracy Międzynarodowej i Praw Człowieka | 2.0 | 02.09.2025 11:13 Marek Kołodziejczyk |
| Delegowanie do Departamentu Współpracy Międzynarodowej i Praw Człowieka | 1.0 | 29.08.2025 11:31 Marek Kołodziejczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP