W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Delegowanie sędziów i asystentów sędziów do pełnienia czynności administracyjnych w Ministerstwie Sprawiedliwości

01.12.2025

Ministerstwo Sprawiedliwości – Departament Kadr i Organizacji Sądów Powszechnych i Wojskowych poszukuje sędziów oraz asystentów sędziów z doświadczeniem zawodowym w wydziale pracy zainteresowanych delegowaniem do pełnienia czynności administracyjnych na stanowisku głównego specjalisty w Departamencie Kadr i Organizacji Sądów Powszechnych i Wojskowych.

Osoby zainteresowane delegowaniem proszone są o przesłanie swojego CV (zawierającego zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów przeprowadzenia naboru) z adnotacją w tytule wiadomości „nabór – DKO” na adres e mail:  sekretariat.dko@ms.gov.pl do 9 stycznia 2026.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 52-12-533.

Ministerstwo Sprawiedliwości zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia rozmów jedynie z wybranymi kandydatami.

Ministerstwo Sprawiedliwości nie refunduje kosztów dojazdu kandydatów na rozmowę.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.12.2025 14:24 Marek Kołodziejczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Departament Kadr i Organizacji Sądów Powszechnych i Wojskowych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Delegowanie sędziów i asystentów sędziów do pełnienia czynności administracyjnych w Ministerstwie Sprawiedliwości 3.0 02.12.2025 09:12 Marek Kołodziejczyk
Delegowanie sędziów i asystentów sędziów do pełnienia czynności administracyjnych w Ministerstwie Sprawiedliwości 2.0 01.12.2025 14:37 Marek Kołodziejczyk
Delegowanie sędziów i asystentów sędziów do pełnienia czynności administracyjnych w Ministerstwie Sprawiedliwości 1.0 01.12.2025 14:24 Marek Kołodziejczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}