W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Badanie satysfakcji klienta w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim

03.11.2025

Szanowni Państwo, serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji klienta Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i wyrażenia swojej opinii dotyczącej pracy naszego Urzędu.

Badanie satysfakcji klienta w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim

Ankieta ma na celu zapoznanie się z Państwa poglądami na temat jakości pracy naszego Urzędu. Wszystkie Państwa opinie i sugestie pomogą trafnie określić kluczowe problemy oraz wyznaczyć właściwe wyzwania i cele rozwojowe w zakresie obsługi klienta.

Badanie polega na wypełnieniu anonimowej ankiety dostępnej w dniach 3–28 listopada 2025 r. pod adresem: https://ankieta.lublin.uw.gov.pl.

Z góry dziękujemy za wszystkie opinie, które zechcecie Państwo nam przekazać w ramach badania.

{"register":{"columns":[]}}