W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Oświadczenia majątkowe - administracja samorządowa

Kto składa oświadczenia majątkowe Wojewodzie?

Oświadczenia majątkowe składa:

  • wójt (burmistrz, prezydent miasta), przewodniczący rady gminy;
  • starosta, przewodniczący rady powiatu;
  • marszałek województwa, przewodniczący sejmiku województwa.

Terminy składania oświadczeń majątkowych

Pierwsze oświadczenie w terminie 30 dni od dnia:

  • złożenia ślubowania (radny, wójt, burmistrz, prezydent miasta);
  • wyboru / powołania na stanowisko / zatrudnienia (starosta, marszałek).

Kolejne oświadczenia:

  • co roku do dnia 30 kwietnia, wg stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedniego.

Ostatnie oświadczenie:

  • na dwa miesiące przed upływem kadencji (radny, wójt, burmistrz, prezydent miasta);
  • w dniu odwołania ze stanowiska / w dniu rozwiązania umowy o pracę (starosta, marszałek).

Niezbędne dokumenty

Oświadczenie majątkowe należy złożyć z kopią swojego zeznania o wysokości osiągniętego dochodu w roku podatkowym (PIT) za rok poprzedni i jego korektą w 2 jednobrzmiących egzemplarzach opatrzonych własnoręcznym podpisem.

Do pierwszego oświadczenia majątkowego obowiązkowo należy dołączyć:

  • informację o sposobie i terminie zaprzestania prowadzenia działalności gospodarczej – starosta/marszałek województwa;
  • informację o zaprzestaniu prowadzenia działalności gospodarczej – wójt (burmistrz, prezydent miasta);
  • informację o sposobie i terminie zaprzestania prowadzenia działalności gospodarczej z wykorzystaniem mienia (odpowiednio) gminy/powiatu/województwa, w których uzyskał mandat – radny,
    jeżeli taką działalność prowadził przed dniem wyboru.

Sposób złożenia dokumentów

Wypełnione oświadczenia majątkowe należy przesłać pocztą (z dopiskiem na kopercie „Oświadczenie majątkowe”) na adres:

Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
ul. Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin

lub złożyć osobiście w zaklejonej kopercie (z dopiskiem „Oświadczenie majątkowe”) w Punkcie Obsługi Klienta Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, wejście od ulicy Spokojnej 4.

Materiały

Wójt, Burmistrz, Prezydent miasta - druk oświadczenia majątkowego
wojt-burmistrz-prezydent-oswiadczenie.pdf 0.16MB
Radny Gminy - druk oświadczenia majątkowego
radny-gminy-oswiadczenie.pdf 0.17MB
Starosta - druk oświadczenia majątkowego
starosta-oswiadczenie.pdf 0.17MB
Radny Powiatu - druk oświadczenia majątkowego
radny-powiatu-oswiadczenie.pdf 0.16MB
Marszałek Województwa - druk oświadczenia majątkowego
marszalek-wojewodztwa-oswiadczenie.pdf 0.17MB
Radny Województwa - druk oświadczenia majątkowego
radny-wojewodztwa-oswiadczenie.pdf 0.17MB
{"register":{"columns":[]}}