W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

„Nasze 112”. Konkurs dla uczniów szkół podstawowych

12.02.2025

Wykonanie projektu logo numeru alarmowego 112 lub logo Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Lublinie – to główne zadanie w konkursie „Nasze 112”, skierowanego do uczniów szkół podstawowych. Jego zwycięzców poznamy pod koniec maja.

„Nasze 112”. Konkurs dla uczniów szkół podstawowych

Takie konkursy dla najmłodszych organizujemy co roku. To niezmiernie ważna część przedsięwzięć prewencyjnych

– podkreśla wojewoda lubelski Krzysztof Komorski.

Tegoroczny konkurs nosi nazwę „Nasze 112”, a sam tytuł oznacza, że wszystkie przebywające w Polsce osoby mogą swobodnie korzystać z numeru alarmowego. Jednocześnie wskazuje na to, że każdy z nas, solidarnie, powinien umieć odpowiedzialnie korzystać z tego numeru.

Ta część konkursu skierowana jest do uczniów klas 1 – 4, których zadanie będzie polegać na wykonaniu projektu logo numeru alarmowego 112 lub logo Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Lublinie. Projekty w formacie A4 lub A5 uczestnicy konkursu powinni wysyłać adres Centrum, znajdującego się przy ulicy Wojciechowskiej 1 w Lublinie.

Uczniowie klas 5 – 8 mają natomiast wykonać prezentacje multimedialne dotyczące funkcjonowania Systemu Powiadamiania Ratunkowego w Polsce. Te prace powinny być wysłane na adres email: konkurs112@lublin.uw.gov.pl.

Projekty logo oraz prezentacje multimedialne należy dostarczyć do 16 maja 2025 roku.

Rozstrzygnięcie konkursu połączone będzie z dniami otwartymi Centrum Powiadamiania Ratunkowego. Wręczenie nagród obędzie się 28 maja 2025 roku.

Materiały

„Nasze 112”. Regulamin konkursu
„Nasze 112”. Regulamin konkursu.doc 0.06MB

Zdjęcia (1)

{"register":{"columns":[]}}