W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nabór na stanowisko Regionalnego Administratora Systemów Zabezpieczenia Technicznego (RASZT) w Ambasadzie RP w Pekinie (Pekin 4/2025)

11.08.2025

Dyrektor Generalny Służby Zagranicznej zaprasza do wzięcia udziału w naborze na stanowisko Regionalnego Administratora Systemów Zabezpieczenia Technicznego (RASZT) w Ambasadzie RP w Pekinie

 

Informacje o ofercie

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY Ambasada RP w Pekinie
STANOWISKO Regionalny Administrator Systemów Zabezpieczenia Technicznego (RASZT)
WYMIAR ETATU 1
LICZBA STANOWISK PRACY 1
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW 01.09.2025 r.
STATUS NABORU Nabór w toku
DATA PUBLIKACJI WYNIKU -
KONTAKT tel. +48 (22) 523 90 67
email: rekrutacja@msz.gov.pl

 

Wynagrodzenie

  1. Stosunek pracy zawierany jest na podstawie powołania na czas pracy w placówce zagranicznej (przewidywany czas pracy w placówce zagranicznej – ok. 4 lata).
  2. Wynagrodzenie składające się z:
    1. wynagrodzenia zasadniczego ok. 7 200 zł brutto,
    2. dodatku stażowego w wysokości do 20% wynagrodzenia zasadniczego (po udokumentowaniu prawa do tego dodatku),
    3. dodatku zagranicznego wypłacanego w walucie, zależnego od placówki zagranicznej - w wysokości ok. 11 850 zł brutto (od dodatku nie są odprowadzane składki na ubezpieczenie społeczne ani podatki).

 

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  1. Nadzoruje, monitoruje, udziela wsparcia technicznego oraz realizuje w zakresie właściwości stanowiska, prace dotyczące: wykonywania instalacji, wymiany, uzupełnienia, konserwacji, serwisu i utrzymania w obiektach zagranicznych w podległym regionie. Przygotowuje wzory dokumentów (opisy przedmiotu zamówienia, programy funkcjonalno-użytkowe, zaproszenia do złożenia ofert, umowy, protokoły odbioru, Programy Inwestycji dla nowych placówek, protokoły ze szkoleń, wykazy czynności serwisu i konserwacji na potrzeby zakupów, dostaw i robót budowlanych realizowanych przez placówki zagraniczne) do dalszego wykorzystania i edycji.

  2. Nadzoruje placówki zagraniczne w podległym regionie w zakresie właściwości stanowiska w obszarze robót związanych z projektowaniem, wykonywaniem przez specjalistyczne podmioty zewnętrzne prac (wykonywanie instalacji, wymiana, uzupełnienie, konserwacja, serwis i utrzymanie) poprzez: udział w odbiorach ww. wykonanych robót, dostaw, usług, sporządzania z ww. odbiorów protokołów z przeglądu wykonanych prac, które stanowią podstawę dla placówek do podpisania lub nie protokołu odbioru końcowego.

  3. Opracowuje dokumentacje wykonawcze, koncepcje, specyfikacje sprzętowe, schematy, wytyczne na adaptacje powierzchni biurowych, opiniuje dokumenty opracowywane przez specjalistyczne podmioty zewnętrzne lub placówki zagraniczne na ich potrzeby, w zakresie właściwości stanowiska. Wspiera placówki zagraniczne w nadzorowanym regionie w zakresie technicznym w pracach komisji w postępowaniach przetargowych jako inna 2 osoba wykonująca czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. m.in. bierze udział w negocjacjach umów.

  4. Aktualizuje dziennik obiektów wskazanych placówek w zakresie wykonywanych czynności związanych z realizacją zadań, zdarzeń oraz prowadzi ewidencję sprzętu zabezpieczenia technicznego i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami, i wytycznymi komórki odpowiedzialnej za inwestycje. Prowadzi dokumentację podległych placówek ze szczególnym uwzględnieniem ich bieżącej aktualizacji.

  5. Planuje i wnioskuje do komórki odpowiedzialnej za inwestycje w sprawach związanych z zakupami niezbędnych materiałów oraz elementów do SZT oraz LAN placówkach zagranicznych.

  6. Opracowuje coroczny plan i sprawozdania w zakresie: • przedsięwzięć proponowanych oraz zrealizowanych; • podróży w relacji „z/do” placówka bazowa - placówki regionu terytorialnego, • szacowania kosztów dot. planowanych przedsięwzięć.

  7. Przygotowuje sprawozdania z podróży służbowych oraz miesięczne raporty z realizowanych zadań w poszczególnych placówkach i sporządza roczny raport o stanie infrastruktury na podległych placówkach. Wykonuje inne polecenia, na wniosek pracownika biura właściwego w zakresie inwestycji, w zakresie właściwości stanowiska.

 

Wymagania

  1. Wykształcenie: wyższe inżynierskie lub równorzędne.

  2. Doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w obszarze zabezpieczeń elektronicznych (konserwacja lub projektowanie lub sprzedaż SZT oraz LAN)

  3. Znajomość języka angielskiego na poziomie A2.

  4. Zaświadczenie /certyfikat ukończenia jednego z poniższych kursów pracownika zabezpieczenia technicznego:
    • instalowanie i konserwacja SZT lub
    • projektowanie SZT lub
    • montaż, eksploatacja, konserwacja i naprawa urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia oraz awaryjne otwieranie w miejscach zainstalowania.

  5. Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.

  6. Świadectwo kwalifikacji SEP „E” do 1 kV. 5. Prawo jazdy kat. B.

  7. Zgoda na poddanie się odpowiednim badaniom w celu uzyskania uprawnienia pracy na wysokościach.

  8. Znajomość aktów prawnych:
    • ustawy o ochronie informacji niejawnych,
    • ustawy Prawo zamówień publicznych,
    • ustawy o finansach publicznych,

  9. Znajomość:
    • aktualnych rozwiązań rynkowych z dziedziny mechanicznych i elektronicznych SZT,
    • norm branżowych dot. SZT,
    • programu do sporządzania harmonogramów np. MS Project lub programu do projektowania np. AutoCAD,

  10. Umiejętności: współpracy, argumentowania, zorientowanie na osiąganie celów, kreatywność, samodzielność i inicjatywa.

  11. Dyspozycyjność.

  12. Posiadanie obywatelstwa polskiego.

  13. Korzystanie z pełni praw publicznych.

  14. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

Benefity

 

Pełna lista benefitów
  • mieszkanie służbowe
  • zasiłek adaptacyjny na pokrycie kosztów zagospodarowania się w państwie przyjmującym w wysokości 150 % kwoty bazowej dodatku zagranicznego oraz 100 % kwoty bazowej dodatku zagranicznego na członka rodziny
  • pokrycie kosztów podróży przesiedleniowej oraz ryczałt na przewóz mienia osobistego członka służby zagranicznej i członków jego rodziny
  • pokrycie opłat za naukę dzieci w szkole typu podstawowego lub średniego w wysokości 100 % czesnego obowiązującego w przedszkolu bazowym lub w szkole bazowej w państwie przyjmującym, których listę ustali dyrektor generalny służby zagranicznej,
  • dofinansowanie do żłobka i przedszkola*
  • świadczenie na niepracującego małżonka (10 % dodatku zagranicznego miesięcznie) i na dziecko (25 % kwoty bazowej dodatku zagranicznego miesięcznie za każdego małoletniego członka rodziny)
  • dofinansowanie wypoczynku*
  • podróż do Polski na koszt pracodawcy dla członka służby zagranicznej i jego rodziny (po 2 latach)
  • dofinansowanie zajęć sportowych i kulturalnych*
  • zwrot uzasadnionych i udokumentowanych kosztów leczenia członka służby zagranicznej i członków jego rodziny przebywających z nim na stałe w państwie przyjmującym (w krajach UE obowiązuje karta EKUZ)
  • dofinansowanie zakupu okularów i szkieł korekcyjnych
  • objęcie polisą od NNW
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach
  • transparentne zasady awansu i nagród
  • praca w międzynarodowym środowisku
  • wsparcie finansowe rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy językowe).

*wysokość świadczenia uzależniona od kryterium dochodowego zgodnie z ustawą z 4 marca 1994 r. o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych

 

Inne informacje

Przed objęciem stanowiska w placówce kandydat zobowiązany będzie do odbycia cyklu szkoleń przedwyjazdowych organizowanych przez MSZ. Warunkiem podjęcia obowiązków służbowych w placówce tj. zatrudnienia przez MSZ, jest zakończenie wszystkich procedur przedwyjazdowych.

MSZ nie zwraca kosztów poniesionych przez kandydata, związanych z udziałem w postępowaniu rekrutacyjnym, jak również kosztów dojazdu i zakwaterowania kandydatów w trakcie szkoleń przygotowujących do objęcia stanowiska w placówce zagranicznej.

 

Termin składania dokumentów: 01.09.2025 r.

 

 

Materiały

Pekin 4/2025 ogłoszenie MSZ
Pekin​_4​_2025​_ogłoszenie​_MSZ.pdf 0.56MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.08.2025 00:56 Beata Grabowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Beata Grabowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na stanowisko Regionalnego Administratora Systemów Zabezpieczenia Technicznego (RASZT) w Ambasadzie RP w Pekinie (Pekin 4/2025) 1.0 11.08.2025 00:56 Beata Grabowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}