Nabór na stanowisko Regionalnego Administratora Systemów Zabezpieczenia Technicznego (RASZT) w Ambasadzie RP w Pekinie (Pekin 4/2025)
11.08.2025
Dyrektor Generalny Służby Zagranicznej zaprasza do wzięcia udziału w naborze na stanowisko Regionalnego Administratora Systemów Zabezpieczenia Technicznego (RASZT) w Ambasadzie RP w Pekinie
Informacje o ofercie
| MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY | Ambasada RP w Pekinie |
| STANOWISKO | Regionalny Administrator Systemów Zabezpieczenia Technicznego (RASZT) |
| WYMIAR ETATU | 1 |
| LICZBA STANOWISK PRACY | 1 |
| TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW | 01.09.2025 r. |
| STATUS NABORU | Nabór w toku |
| DATA PUBLIKACJI WYNIKU | - |
| KONTAKT | tel. +48 (22) 523 90 67 email: rekrutacja@msz.gov.pl |
Wynagrodzenie
- Stosunek pracy zawierany jest na podstawie powołania na czas pracy w placówce zagranicznej (przewidywany czas pracy w placówce zagranicznej – ok. 4 lata).
- Wynagrodzenie składające się z:
- wynagrodzenia zasadniczego ok. 7 200 zł brutto,
- dodatku stażowego w wysokości do 20% wynagrodzenia zasadniczego (po udokumentowaniu prawa do tego dodatku),
- dodatku zagranicznego wypłacanego w walucie, zależnego od placówki zagranicznej - w wysokości ok. 11 850 zł brutto (od dodatku nie są odprowadzane składki na ubezpieczenie społeczne ani podatki).
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
-
Nadzoruje, monitoruje, udziela wsparcia technicznego oraz realizuje w zakresie właściwości stanowiska, prace dotyczące: wykonywania instalacji, wymiany, uzupełnienia, konserwacji, serwisu i utrzymania w obiektach zagranicznych w podległym regionie. Przygotowuje wzory dokumentów (opisy przedmiotu zamówienia, programy funkcjonalno-użytkowe, zaproszenia do złożenia ofert, umowy, protokoły odbioru, Programy Inwestycji dla nowych placówek, protokoły ze szkoleń, wykazy czynności serwisu i konserwacji na potrzeby zakupów, dostaw i robót budowlanych realizowanych przez placówki zagraniczne) do dalszego wykorzystania i edycji.
-
Nadzoruje placówki zagraniczne w podległym regionie w zakresie właściwości stanowiska w obszarze robót związanych z projektowaniem, wykonywaniem przez specjalistyczne podmioty zewnętrzne prac (wykonywanie instalacji, wymiana, uzupełnienie, konserwacja, serwis i utrzymanie) poprzez: udział w odbiorach ww. wykonanych robót, dostaw, usług, sporządzania z ww. odbiorów protokołów z przeglądu wykonanych prac, które stanowią podstawę dla placówek do podpisania lub nie protokołu odbioru końcowego.
-
Opracowuje dokumentacje wykonawcze, koncepcje, specyfikacje sprzętowe, schematy, wytyczne na adaptacje powierzchni biurowych, opiniuje dokumenty opracowywane przez specjalistyczne podmioty zewnętrzne lub placówki zagraniczne na ich potrzeby, w zakresie właściwości stanowiska. Wspiera placówki zagraniczne w nadzorowanym regionie w zakresie technicznym w pracach komisji w postępowaniach przetargowych jako inna 2 osoba wykonująca czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. m.in. bierze udział w negocjacjach umów.
-
Aktualizuje dziennik obiektów wskazanych placówek w zakresie wykonywanych czynności związanych z realizacją zadań, zdarzeń oraz prowadzi ewidencję sprzętu zabezpieczenia technicznego i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami, i wytycznymi komórki odpowiedzialnej za inwestycje. Prowadzi dokumentację podległych placówek ze szczególnym uwzględnieniem ich bieżącej aktualizacji.
-
Planuje i wnioskuje do komórki odpowiedzialnej za inwestycje w sprawach związanych z zakupami niezbędnych materiałów oraz elementów do SZT oraz LAN placówkach zagranicznych.
-
Opracowuje coroczny plan i sprawozdania w zakresie: • przedsięwzięć proponowanych oraz zrealizowanych; • podróży w relacji „z/do” placówka bazowa - placówki regionu terytorialnego, • szacowania kosztów dot. planowanych przedsięwzięć.
-
Przygotowuje sprawozdania z podróży służbowych oraz miesięczne raporty z realizowanych zadań w poszczególnych placówkach i sporządza roczny raport o stanie infrastruktury na podległych placówkach. Wykonuje inne polecenia, na wniosek pracownika biura właściwego w zakresie inwestycji, w zakresie właściwości stanowiska.
Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe inżynierskie lub równorzędne.
-
Doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w obszarze zabezpieczeń elektronicznych (konserwacja lub projektowanie lub sprzedaż SZT oraz LAN)
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie A2.
-
Zaświadczenie /certyfikat ukończenia jednego z poniższych kursów pracownika zabezpieczenia technicznego:
• instalowanie i konserwacja SZT lub
• projektowanie SZT lub
• montaż, eksploatacja, konserwacja i naprawa urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia oraz awaryjne otwieranie w miejscach zainstalowania. -
Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
-
Świadectwo kwalifikacji SEP „E” do 1 kV. 5. Prawo jazdy kat. B.
-
Zgoda na poddanie się odpowiednim badaniom w celu uzyskania uprawnienia pracy na wysokościach.
-
Znajomość aktów prawnych:
• ustawy o ochronie informacji niejawnych,
• ustawy Prawo zamówień publicznych,
• ustawy o finansach publicznych, -
Znajomość:
• aktualnych rozwiązań rynkowych z dziedziny mechanicznych i elektronicznych SZT,
• norm branżowych dot. SZT,
• programu do sporządzania harmonogramów np. MS Project lub programu do projektowania np. AutoCAD, -
Umiejętności: współpracy, argumentowania, zorientowanie na osiąganie celów, kreatywność, samodzielność i inicjatywa.
-
Dyspozycyjność.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego.
-
Korzystanie z pełni praw publicznych.
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Benefity
Pełna lista benefitów
- mieszkanie służbowe
- zasiłek adaptacyjny na pokrycie kosztów zagospodarowania się w państwie przyjmującym w wysokości 150 % kwoty bazowej dodatku zagranicznego oraz 100 % kwoty bazowej dodatku zagranicznego na członka rodziny
- pokrycie kosztów podróży przesiedleniowej oraz ryczałt na przewóz mienia osobistego członka służby zagranicznej i członków jego rodziny
- pokrycie opłat za naukę dzieci w szkole typu podstawowego lub średniego w wysokości 100 % czesnego obowiązującego w przedszkolu bazowym lub w szkole bazowej w państwie przyjmującym, których listę ustali dyrektor generalny służby zagranicznej,
- dofinansowanie do żłobka i przedszkola*
- świadczenie na niepracującego małżonka (10 % dodatku zagranicznego miesięcznie) i na dziecko (25 % kwoty bazowej dodatku zagranicznego miesięcznie za każdego małoletniego członka rodziny)
- dofinansowanie wypoczynku*
- podróż do Polski na koszt pracodawcy dla członka służby zagranicznej i jego rodziny (po 2 latach)
- dofinansowanie zajęć sportowych i kulturalnych*
- zwrot uzasadnionych i udokumentowanych kosztów leczenia członka służby zagranicznej i członków jego rodziny przebywających z nim na stałe w państwie przyjmującym (w krajach UE obowiązuje karta EKUZ)
- dofinansowanie zakupu okularów i szkieł korekcyjnych
- objęcie polisą od NNW
- możliwość wykupienia ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach
- transparentne zasady awansu i nagród
- praca w międzynarodowym środowisku
- wsparcie finansowe rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy językowe).
*wysokość świadczenia uzależniona od kryterium dochodowego zgodnie z ustawą z 4 marca 1994 r. o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych
Inne informacje
Przed objęciem stanowiska w placówce kandydat zobowiązany będzie do odbycia cyklu szkoleń przedwyjazdowych organizowanych przez MSZ. Warunkiem podjęcia obowiązków służbowych w placówce tj. zatrudnienia przez MSZ, jest zakończenie wszystkich procedur przedwyjazdowych.
MSZ nie zwraca kosztów poniesionych przez kandydata, związanych z udziałem w postępowaniu rekrutacyjnym, jak również kosztów dojazdu i zakwaterowania kandydatów w trakcie szkoleń przygotowujących do objęcia stanowiska w placówce zagranicznej.
Termin składania dokumentów: 01.09.2025 r.
Materiały
Pekin 4/2025 ogłoszenie MSZPekin_4_2025_ogłoszenie_MSZ.pdf 0.56MB
- Pierwsza publikacja:
- 11.08.2025 00:56 Beata Grabowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Beata Grabowska
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Nabór na stanowisko Regionalnego Administratora Systemów Zabezpieczenia Technicznego (RASZT) w Ambasadzie RP w Pekinie (Pekin 4/2025) | 1.0 | 11.08.2025 00:56 Beata Grabowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP