W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 20 października 2021 r., znak: DOOŚ-WDŚ/ZOO.420.223.2019.EW/KB/JSz.18

22.10.2021

Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 20 października 2021 r., znak: DOOŚ-WDŚ/ZOO.420.223.2019.EW/KB/JSz.18, o przekazaniu do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie skarg Stowarzyszenia Zielona Osada z 12 lipca 2021 r. oraz Stowarzyszenia Pracownia na rzecz Wszystkich Istot z 19 lipca 2021 r. na decyzję Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 4 czerwca 2021 r., znak: DOOŚ-WDŚ/ZOO.420.223.2019.EW/KB/JSz.9, uchylającą w części
i w tym zakresie orzekającą co do istoty sprawy lub umarzającą postępowanie I instancji, a w pozostałym zakresie utrzymującą w mocy decyzję Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku z 14 sierpnia 2019 r., znak: WOOŚ.420.65.2018.DK, ustalającą środowiskowe uwarunkowania dla przedsięwzięcia polegającego na Budowie drogi ekspresowej S19 na odcinku Choroszcz – Ploski wraz z budową odcinka drogi krajowej nr 65 Kudrycze – Kuriany – Grabówka oraz budową, rozbudową i przebudową dróg innej kategorii i niezbędnej infrastruktury.
 

Materiały

Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 20 października 2021 r., znak: DOOŚ-WDŚ/ZOO.420.223.2019.EW/KB/JSz.18
DOOŚ-WDŚ​_ZOO4202262019EW​_KB​_JSz18​_zawiadomienie​_o​_wysłaniu​_odp​_na​_skargę.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.10.2021 14:38 Anita Omelczuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anita Omelczuk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 20 października 2021 r., znak: DOOŚ-WDŚ/ZOO.420.223.2019.EW/KB/JSz.18 1.0 22.10.2021 14:38 Anita Omelczuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}