W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 24 lipca 2025 r., znak: DOOŚ-WDŚIII.420.2.2024.mk.41

24.07.2025

dot. budowy Wschodniej Obwodnicy Warszawy w ciągu drogi krajowej nr 17 na parametrach trasy ekspresowej na odcinku od km ok. 3+600 do km ok. 13+782 węzeł „Zakręt” (bez węzła)

Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 24 lipca 2025 r., znak: DOOŚ-WDŚIII.420.2.2024.mk.41, w sprawie poinformowania stron o przekazaniu do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie skarg na decyzję GDOŚ z 28 marca 2025 r., znak: DOOŚ-WDŚIII.420.2.2024.mk.37, uchylającą decyzję Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku z 28 grudnia 2018 r., znak: WOOŚ.4200.2.2017.DK, o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie Wschodniej Obwodnicy Warszawy w ciągu drogi krajowej nr 17 na parametrach trasy ekspresowej na odcinku od km ok. 3+600 do km ok. 13+782 węzeł „Zakręt” (bez węzła)” w całości i umarzającą postępowanie organu pierwszej instancji w całości.

Materiały

Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 24 lipca 2025 r., znak: DOOŚ-WDŚIII.420.2.2024.mk.41
DOOŚ-WDŚIII42022024mk41​_zawiadomienie.pdf 0.13MB
Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 24 lipca 2025 r., znak: DOOŚ-WDŚIII.420.2.2024.mk.41 - wersja dostępna
DOOŚ-WDŚIII42022024mk41​_wersja​_dostępna.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.07.2025 15:24 Judyta Mikołajczuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Judyta Mikołajczuk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 24 lipca 2025 r., znak: DOOŚ-WDŚIII.420.2.2024.mk.41 1.0 24.07.2025 15:24 Judyta Mikołajczuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}