Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 4 listopada 2025 r., znak: DOOŚ-WDŚI.420.2.2025.KH.12
05.11.2025
Dotyczy: odbudowy Pałacu Saskiego, Pałacu Brühla oraz kamienic przy ul. Królewskiej w Warszawie w woj. mazowieckim.
Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 4 listopada 2025 r., znak: DOOŚ-WDŚI.420.2.2025.KH.12, w sprawie zawiadomienia stron postępowania o zgromadzeniu całości materiału dowodowego w postępowaniu odwoławczym od decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie z 5 grudnia 2024 r znak: WOOŚ-II.420.70.2024.AGO.14, stwierdzającej brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla przedsięwzięcia pn. pn.: "Odbudowa Pałacu Saskiego, Pałacu Brühla oraz kamienic przy ul. Królewskiej w Warszawie".
Materiały
Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 4 listopada 2025 r., znak: DOOŚ-WDŚI.420.2.2025.KH.12DOOŚ-WDŚI42022025KH12_zawiadomienie_art_10,_art_36_i_art_49_kpa.pdf 0.12MB Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 4 listopada 2025 r., znak: DOOŚ-WDŚI.420.2.2025.KH.12_wersja dostępna
DOOŚ-WDŚI42022025KH12_zawiadomienie_-__art_10,_36_i_49_kpa_wersja_dostępna.docx 0.12MB
- Pierwsza publikacja:
- 05.11.2025 14:01 Anita Omelczuk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anita Omelczuk
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 4 listopada 2025 r., znak: DOOŚ-WDŚI.420.2.2025.KH.12 | 4.0 | 05.11.2025 14:19 Anita Omelczuk |
| Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 4 listopada 2025 r., znak: DOOŚ-WDŚI.420.2.2025.KH.12 | 3.0 | 05.11.2025 14:17 Anita Omelczuk |
| Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 5 października 2025 r., znak: DOOŚ-WDŚI.420.2.2025.KH.12 | 2.0 | 05.11.2025 14:02 Anita Omelczuk |
| Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 5 października 2025 r., znak: DOOŚ-WDŚI.420.2.2025.KH.12 | 1.0 | 05.11.2025 14:01 Anita Omelczuk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP