W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 8 stycznia 2025 r., znak: DOOŚ-WDŚIII.420.2.2024.mk.34

03.02.2025

Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 8 stycznia 2025 r., znak: DOOŚ-WDŚIII.420.2.2024.mk.34, poinformowania osób posiadających prawo rzeczowe do nieruchomości o nieujawnionym stanie prawnym, t.j. działki o numerze ewid. 76 obręb 0302 w Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy o prowadzonym po wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie z 30 stycznia 2024 r., sygn. akt IV SA/Wa 921/23, postępowaniu odwoławczym od decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku z 28.12.2018 r., znak: WOOŚ.4200.2.2017.DK, o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie Wschodniej Obwodnicy Warszawy w ciągu drogi krajowej nr 17 na parametrach trasy ekspresowej na odcinku od km ok. 3+600 do km ok. 13+782 węzeł „Zakręt” (bez węzła)”, oraz o możliwości zapoznania się z aktami sprawy oraz wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. 

Materiały

Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 8 stycznia 2024 r., znak: DOOŚ-WDŚIII.420.2.2024.mk.34
DOOŚ-WDŚIII42022024mk34​_zawiadomienie.pdf 0.14MB
Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 8 stycznia 2024 r., znak: DOOŚ-WDŚIII.420.2.2024.mk.34​_wersja dostępna
DOOŚ-WDŚIII42022024mk34​_wersja​_dostępna.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.02.2025 13:49 Anita Omelczuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anita Omelczuk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z 8 stycznia 2025 r., znak: DOOŚ-WDŚIII.420.2.2024.mk.34 1.0 03.02.2025 13:49 Anita Omelczuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}