W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Aktualizacja przewodnika zarządzania alertami generowanymi przez system weryfikacji autentyczności leków

Wprowadzenie elektronicznego formularza zgłaszania alertów

Na stronie internetowej Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego w zakładce "Serializacja produktów leczniczych" opublikowana została aktualizacja przewodnika zarządzania alertami generowanymi przez system weryfikacji autentyczności leków. Od tej pory użytkownicy końcowi przy zgłaszaniu nie muszą wypełniać papierowych załączników. Na stronie Krajowej Organizacji Weryfikacji Autentyczności Leków, pod adresem https://www.nmvo.pl/pl/alert,  umieszczony został elektroniczny formularz służący do zgłaszania alertów.

Najważniejsze informacje dotyczące serializacji produktów leczniczych oraz zaktualizowany przewodnik znaleźć można pod tym linkiem.

Materiały

Przewodnik zarządzania alertami generowanymi przez system weryfikacji autentyczności leków dla produktów podlegających serializacji
Przewodnik​_zarzadzania​_alertami​_generowanymi​_przez​_system​_weryfikacji​_autentycznosci​_lekow​_dla​_produktow​_podlegajacych​_serializacji​_i​_wprowadzonych​_do​_obrotu​_po​_9​_lutego​_2019​_r​_.PDF 0.71MB
Lista kontrolna dla użytkownika końcowego
Zalacznik​_nr​_1​_-​_Lista​_kontrolna​_dla​_uzytkownika​_koncowego.docx 0.02MB
Lista kontrolna dla podmiotu odpowiedzialnego
Zalacznik​_nr​_2​_-​_Lista​_kontrolna​_dla​_podmiotu​_odpowiedzialnego.docx 0.02MB
Lista kontrolna dla PLMVO
Zalacznik​_nr​_3​_-​_Lista​_kontrolna​_dla​_PLMVO.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}