W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

INFORMACJA 41/2020

20.05.2020

Dostęp do sali obsługi klienta

Z uwagi na ograniczenia, o których mowa w § 12 ust. 2 rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 878) - dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów - nadal będą wystawione opisane skrzynki do składania wniosków i innych dokumentów (bez potwierdzania daty przyjęcia i bez wstępnego rozpatrywania).

Z uwagi na powyższe Sala Obsługi Klienta otwarta będzie:

  1. od dnia 25 maja w zakresie przyjmowania wniosków (tj. licencje, świadectwa kierowcy, zezwolenia itd.) w godzinach 8:30 - 12:30;
  1. od dnia 25 maja w zakresie odbiorów dokumentów po uprzednim umówieniu i potwierdzeniu przez pracownika wizyty drogą mailową, w pierwszej kolejności w szczególności w sprawach pilnych, uzasadnionych okolicznościami w godzinach 13:00-15:00.

Na Sali Obsługi Klienta w godzinach otwarcia jednorazowo przebywać może 5 osób, w tym 3 osoby w celu złożenia/odbioru wniosku, 1 osoba do Biura Podawczego oraz 1 osoba celem uiszczenia opłaty w opłatomacie.

Do wniosków należy załączyć potwierdzenie opłaty, dokonanej wcześniej. Prosimy o precyzyjne opisywanie tytułów wpłat. W przypadku zezwoleń zagranicznych zostaną Państwo poinformowani telefonicznie o wysokości wymaganej wpłaty, w związku z powyższym prosimy o podawanie numeru kontaktowego w formularzu zamówienia.

Zalecamy także składanie wniosków poprzez portal www.biznes.gov.pl oraz za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej.

Z UWAGI NA OGRANICZONE MOŻLIWOŚCI W ZAKRESIE ODBIORÓW NADAL REKOMENDUJEMY DOKONYWANIE ODBIORÓW DOKUMENTÓW POPRZEZ OPERATORA POCZTOWEGO LUB PRZESYŁKĄ KURIERSKĄ. W przypadku zmiany sposobu odbioru uprawnień na firmę kurierską lub operatora pocztowego należy przesłać informację drogą e-mailową.

Wnioski dotyczące wymiany taboru, zmiany nr rejestracyjnego pojazdu czy zmiany prawa dysponowania pojazdem można składać również za pośrednictwem poniżej wymienionych skrzynek e-mailowych.

Informacji udzielamy drogą e-mailową oraz poprzez infolinię:

1. świadectwa kierowców: swiadectwa.kierowcy.btm@gitd.gov.pl

2. licencje wspólnotowe: przewóz rzeczy: licencje.rzeczy.btm@gitd.gov.pl; przewóz osób: licencje.osoby.btm@gitd.gov.pl;

3. licencje w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób: licencje.osoby.btm@gitd.gov.pl;

4. zezwolenia zagraniczne/formularze podróży/certyfikaty: zezwolenia.rzeczy.btm@gitd.gov.pl

5. infolinia Biura ds. Transportu Międzynarodowego - 22 220 43 11 - od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 14:00 (w okresie od 25.05.2020 r. do odwołania), natomiast informacja automatyczna jest dostępna całodobowo.

Od dnia 25.05.2020 r. Biuro Podawcze GITD jest otwarte od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 12:30 oraz 13:00-15:00.

W przypadku pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt telefoniczny, pod nr: 22 220-44-26.

{"register":{"columns":[]}}