W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

INFORMACJA 92/2023

Zmiana Regulaminu Portalu Klienta

Uprzejmie informujemy, że począwszy od dnia 6 grudnia 2023 r. obowiązuje nowy Regulamin Portalu Klienta systemu iBTM (Regulamin Portalu Klienta - wersja obowiązująca od 6.12.2023 r.) Wprowadzono m.in. następujące zmiany:

  • Przedsiębiorcy mają możliwość składania wniosku o dostęp do Portalu Klienta wyłącznie dla siebie, tj. osoby prowadzącej działalność gospodarczą oraz osoby reprezentującej podmiot zgodnie z zasadą reprezentacji wskazaną w dziale 2 rubryka 1 rejestru przedsiębiorców KRS. Przedsiębiorca nie może więc wskazać prokurenta jako użytkownika Portalu.
  • Organizacje zrzeszające przewoźników drogowych mogą złożyć wnioski o dostęp do Portalu Klienta maksymalnie dla trzech osób, w tym dla pracowników organizacji.
{"register":{"columns":[]}}