W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego

05.05.2025

Główny Inspektorat Transportu Drogowego zgodnie z §7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa (Dz.U. 2023 poz. 2303) informuje, że posiada zużyte składniki majątku ruchomego do sprzedaży.

Główny Inspektorat Transportu Drogowego informuje o planowanej sprzedaży składników majątku ruchomego w trybie przetargu publicznego zgodnie z §9 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa.

Wykaz tych składników znajduje się w załącznikach do niniejszej informacji.

Główny Inspektorat Transportu Drogowego 
Aleje Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
e-mail: samochody@gitd.gov.pl

Dodatkowych informacji udziela:
Pan Wojciech Jeż, tel. 222204886 (od pon. do pt. w godz. 9:00–15:00)

Materiały

Protokół
Protokół.pdf 0.16MB
Załącznik nr 1 do Protokołu
Załącznik​_nr​_1​_do​_Protokołu.xlsx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.05.2025 17:53 Maciej Tyrakowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Maciej Tyrakowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego 1.0 05.05.2025 17:53 Maciej Tyrakowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP