Informacja o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego (wyposażenie biura)
23.10.2025
Główny Inspektorat Transportu Drogowego posiada zbędne składniki rzeczowe majątku ruchomego w postaci 62 szt. elementów wyposażenia biura, w tym fotele, szafy, nadstawki itp., które będą zagospodarowane zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 1 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. 2025 poz. 228 ze zm.).
Wykaz tych składników znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej informacji.
Składniki rzeczowe majątku ruchomego można obejrzeć w magazynie Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego w Mysiadle, ul. Wiejska 1, w terminie do dnia 28-10-2025 r. w godzinach 09.00–14.00, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym pod numerem (22) 369 2523 lub pocztą elektroniczną na adres logistyka@gitd.gov.pl.
Wnioski dotyczące wskazanych składników będą rozpatrywane zgodnie z kolejnością ich wpływu (data, godzina) do Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego.
Podmioty zainteresowane składnikami majątku proszone są o składanie wniosków do dnia 31-10-2025 r. do godziny 14:00 na adres email logistyka@gitd.gov.pl lub bezpośrednio do Biura Dyrektora Generalnego – Wydział Logistyki.
Materiały
Załącznik nr 1 do Protokołu oceny przydatności do dalszego użytkowania nr 16/2025Załącznik_nr_1_Protokół_nr_16_2025.xlsx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 23.10.2025 11:42 Maciej Tyrakowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Maciej Tyrakowski
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Informacja o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego (wyposażenie biura) | 1.0 | 23.10.2025 11:42 Maciej Tyrakowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP