Informacja o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego
02.06.2025
Główny Inspektorat Transportu Drogowego informuję, że posiada zbędne składniki rzeczowe majątku ruchomego w postaci 69 szt. mebli biurowych, które będą zagospodarowane zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 1 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz.U. 2025 poz. 228 ze zm.).
Wykaz tych składników znajduje się w załącznikach nr 1 do niniejszej informacji.
Składniki rzeczowe majątku ruchomego można obejrzeć w siedzibie Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 94 w terminie do dnia 11-06-2025 r. w godzinach 09.00–14.00, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym pod numerem (22) 369 25 23 lub pocztą elektroniczną na adres e-mail logistyka@gitd.gov.pl.
Wnioski dotyczące wskazanych składników będą rozpatrywane zgodnie z kolejnością ich wpływu (data, godzina) do Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego.
Nieposiadające osobowości prawnej państwowe jednostki sektora finansów publicznych zainteresowane nieodpłatnym przejęciem składników majątku proszone są o składanie wniosków do dnia 18-06-2025 r. do godziny 14:00 na adres e-mail logistyka@gitd.gov.pl lub bezpośrednio do Biura Dyrektora Generalnego – Wydział Logistyki.
Materiały
Załącznik nr 1 do Protokołu oceny przydatności do dalszego użytkowania nr 3/2025 z 21.03.2025 r.Załącznik_nr_1_do_Protokołu_oceny_przydatności_do_dalszego_użytkowania_nr_3_2025_z_21032025_r.xlsx 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 02.06.2025 14:19 Maciej Tyrakowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Maciej Tyrakowski
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Informacja o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego | 1.0 | 02.06.2025 14:19 Maciej Tyrakowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP