Informacja o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego (fotele obrotowe)
31.07.2025
Główny Inspektorat Transportu Drogowego posiada zbędne składniki rzeczowe majątku ruchomego w postaci 26 szt. foteli obrotowych, które będą zagospodarowane zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 1 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz.U. 2025 poz. 228 ze zm.)
Wykaz składników znajduje się w załącznikach nr 1 do niniejszej informacji.
Składniki rzeczowe majątku ruchomego można obejrzeć w siedzibie Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 94 w terminie do dnia 31-07-2025 r. w godzinach 09.00 - 14.00, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym pod numerem (22) 369 2523 lub pocztą elektroniczną na adres logistyka@gitd.gov.pl
Wnioski dotyczące wskazanych składników będą rozpatrywane zgodnie z kolejnością ich wpływu (data, godzina) do Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego.
Podmioty zainteresowane składnikami majątku proszone są o składanie wniosków do dnia 04-08-2025 r. do godziny 14:00 na adres email logistyka@gitd.gov.pl lub bezpośrednio do Biura Dyrektora Generalnego - Wydział Logistyki
Materiały
Wykaz składnikówZałącznik__nr_1.xlsx 0.01MB