Otwarcie nowego Punktu Obsługi Klienta viaTOLL
05.02.2019
Główny Inspektorat Transportu Drogowego poszerza kompleksową obsługę kierowców o nowe usługi. Informujemy, że w poniedziałek (4.02) uruchomiliśmy dla Państwa Punkt Obsługi Klienta viaTOLL w Sali Obsługi GITD przy Al. Jerozolimskich 94 w Warszawie. Jesteś czynnym użytkownikiem dróg płatnych? Sprawdź, z jakich usług możesz skorzystać.
Uprzejmie informujemy, że w poniedziałek (4 lutego) w siedzibie Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego uruchomiliśmy nowy Punkt Obsługi Klienta viaTOLL. Nowo otwarty Punkt odwiedziła Anita Oleksiak, Zastępca Głównego Inspektora Transportu Drogowego.
W Punkcie możliwe jest:
- zarejestrowanie się w systemie viaTOLL i podpisanie umowy
- odbiór aktywnego urządzenia viaBOX
- uzupełnienie salda umowy
- otrzymanie wszelkich informacji dotyczących systemu viaTOLL oraz usług z nim związanych
- otrzymanie materiałów informacyjnych
- sprawdzenie stanu swojego konta użytkownika oraz otrzymanie listy dokonanych transakcji
Punkt Obsługi Klienta w GITD czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 15:30. Jednocześnie informujemy, że obsługujemy tylko płatności bezgotówkowe.
Pełną listę Miejsc Obsługi Klienta znajdziecie Państwo pod linkiem.
W celu zlokalizowania najbliższego Miejsca Obsługi Klienta skorzystać można także z wyszukiwarki Miejsc Obsługi Klienta.