W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Otwarcie nowego Punktu Obsługi Klienta viaTOLL

05.02.2019

Główny Inspektorat Transportu Drogowego poszerza kompleksową obsługę kierowców o nowe usługi. Informujemy, że w poniedziałek (4.02) uruchomiliśmy dla Państwa Punkt Obsługi Klienta viaTOLL w Sali Obsługi GITD przy Al. Jerozolimskich 94 w Warszawie. Jesteś czynnym użytkownikiem dróg płatnych? Sprawdź, z jakich usług możesz skorzystać.

Wejście do sali obsługi klienta i baner viaTOLL

Uprzejmie informujemy, że w poniedziałek (4 lutego) w siedzibie Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego uruchomiliśmy nowy Punkt Obsługi Klienta viaTOLL. Nowo otwarty Punkt odwiedziła Anita Oleksiak, Zastępca Głównego Inspektora Transportu Drogowego.

W Punkcie możliwe jest:

- zarejestrowanie się w systemie viaTOLL i podpisanie umowy

- odbiór aktywnego urządzenia viaBOX

- uzupełnienie salda umowy

- otrzymanie wszelkich informacji dotyczących systemu viaTOLL oraz usług z nim związanych

- otrzymanie materiałów informacyjnych

- sprawdzenie stanu swojego konta użytkownika oraz otrzymanie listy dokonanych transakcji

Punkt Obsługi Klienta w GITD czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 15:30. Jednocześnie informujemy, że obsługujemy tylko płatności bezgotówkowe.

Pełną listę Miejsc Obsługi Klienta znajdziecie Państwo pod linkiem.

W celu zlokalizowania najbliższego Miejsca Obsługi Klienta skorzystać można także z wyszukiwarki Miejsc Obsługi Klienta.

Zdjęcia (3)

{"register":{"columns":[]}}