W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Rearanżacja zieleni w budynku Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Data rozpoczęcia: 16.03.2023
  • Data zakończenia: 31.12.2023
  • Jednostka publikująca:Główny Inspektorat Transportu Drogowego
  • Opis zamówienia:Oferty należy składać mailowo do dnia 04 kwietnia 2023 r., do godz.11:00, na adres e-mail: budynek@gitd.gov.pl w temacie wiadomości wpisując: „Oferta na rearanżację zieleni w budynku Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym”. Osobami uprawnionymi do kontaktów ze strony Zamawiającego są: - Pani Agnieszka Karczewska, tel.: 22/ 220-48-63, e- mail: agnieszka.karczewska@gitd.gov.pl - Pani Iwona Babecka, tel.: 22/220-48-80, e-mail: iwona.babecka@gitd.gov.pl UWAGA!!! Ofertę należy złożyć po dokonaniu wizji lokalnej.

Materiały

Zaproszenie do składania ofert
Zaproszenie​_do​_składania​_ofert.pdf 0.49MB
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik​_nr​_1​_-​_formularz​_ofertowy.doc 0.05MB
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o przeciwdziałaniu wspierania agresji
Załącznik​_nr​_2​_-​_Oświadczenie​_o​_przeciwdziałaniu​_wspierania​_agresji.docx 0.01MB
Załącznik nr 3 - Klauzula Informacyjna
Załącznik​_nr​_3​_-​_Klauzula​_Informacyjna.pdf 0.23MB
Załącznik nr 4 - Projekt umowy
Załącznik​_nr​_4​_-​_Projekt​_umowy.pdf 0.56MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.03.2023 12:49 Elżbieta Grumińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Elżbieta Grumińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rearanżacja zieleni w budynku Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym 1.0 16.03.2023 12:49 Elżbieta Grumińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}