W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Od dnia 1 lipca 2021 r. na Sali Obsługi Klienta wszelkie wnioski są przyjmowane w godzinach 09:00 - 12:00 oraz 12:30-14-30. Złożenie wniosku polega wyłącznie na ich przyjęciu do wystawionych i opisanych pojemników (nie potwierdzamy daty przyjęcia i nie weryfikujemy ich na sali).

Od dnia 1 lipca 2021 r. na Sali Obsługi Klienta wszelkie wnioski są przyjmowane w godzinach 09:00 - 12:00 oraz 12:30-14-30. Złożenie wniosku polega wyłącznie na ich przyjęciu do wystawionych i opisanych pojemników (nie potwierdzamy daty przyjęcia i nie weryfikujemy ich na sali).
2021-07-01 
 

, 

Dokumenty odsyłamy pocztą lub przesyłką kurierską. W przypadku zmiany sposobu odbioru uprawnień na firmę kurierską lub operatora pocztowego należy zgłosić to wcześniej drogą e-mail. Od dnia 1 lipca 2021 r. jest możliwość odbioru osobistego dokumentów. Należy się wcześniej umówić i potwierdzić spotkanie z pracownikiem drogą e-mail. Dokumenty na Biuro Podawcze GITD składamy od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 – 12:00 oraz 12:30-14:30. Wyłącznie w miejscu do tego wyznaczonym. Jest to oklejony, plastikowy pojemnik. Na sali nie potwierdzamy daty wpływu dokumentów. Nie sprawdzamy także czy dokumenty są kompletne.

{"register":{"columns":[]}}