W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Miejskiej PSP w Siedlcach. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.

 

Koordynatorzy dostępności:

Koordynator dostępności informacyjno-komunikacyjnej

mł. bryg. Paweł Kulicki (sekretariat@siedlce-straz.pl lub 25 644 24 13) 

Koordynator dostępności architektonicznej

mł. bryg. Jacek Mitura (sekretariat@siedlce-straz.pl lub 25 644 24 13) 

Koordynator dostępności cyfrowej

Adam Zabijak (sekretariat@siedlce-straz.pl lub 25 644 24 13) 

 

{"register":{"columns":[]}}