Koordynator do spraw dostępności
Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Miejskiej PSP w Siedlcach. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.
Koordynatorzy dostępności:
Koordynator dostępności informacyjno-komunikacyjnej
mł. bryg. Paweł Kulicki (sekretariat@siedlce-straz.pl lub 25 644 24 13)
Koordynator dostępności architektonicznej
mł. bryg. Jacek Mitura (sekretariat@siedlce-straz.pl lub 25 644 24 13)
Koordynator dostępności cyfrowej
Adam Zabijak (sekretariat@siedlce-straz.pl lub 25 644 24 13)