Centralizacja i wdrożenie platformy zarządzania usługami IT
NAZWA BENEFICJENTA:
Ministerstwo Sprawiedliwości
PARTNER/PARTNERZY:
-
DATA PODPISANIA UMOWY:
2020-04-14
OKRES REALIZACJI UMOWY:
od 2020-04-10 do 2023-12-31
WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA:
4 890 200,00 zł
CEL:
Projekt odpowiada na zidentyfikowane problemy w obszarze utrzymania systemów IT. W tym obszarze konieczna jest centralizacja i wdrożenie optymalnych procesów niezbędnych do świadczenia usług IT wspierających zarządzanie usługami IT na uzgodnionym poziomie, dla użytkowników MS, resortu sprawiedliwości oraz użytkowników zewnętrznych (A2A, A2B, A2C).
PRODUKTY:
Centralna Platforma Procesów Utrzymaniowych - system skupiający komponenty realizujące podstawowe procesy utrzymania realizowane w trakcie eksploatacji systemów użytkowanych w Sądownictwie Powszechnym oraz Ministerstwie Sprawiedliwości.
KORZYŚCI:
- podniesienie efektywności wsparcia informatycznego
- podniesienie jakości wytwarzanego oprogramowania
- redukcja ryzyka niezgodności licencyjnej
- harmonizacja zarządzania usługami IT z architekturą korporacyjną
- zapewnienie automatycznej rozliczności SLA dla świadczonych usług IT
- zapewnienie monitorowania bieżącej dostępności usług IT
- podniesienie standardów cyfrowego urzędu w zakresie podnoszenia jakości e-usług.
GRUPY DOCELOWE:
- pracownicy w sądownictwie powszechnym pełniący rolę użytkowników wewnętrznych
- użytkownicy zewnętrzni, zarejestrowani w systemach udostępniających usługi na zewnątrz
- pracownicy IT w resorcie
- kadra zarządzająca IT w resorcie.