W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Działanie 2.2 Systemy IT usprawniające pracę w instytucjach

 

KTO MOŻE OTRZYMAĆ POMOC:

Administracja rządowa (jednostki podległe i nadzorowane) oraz partnerstwa tworzone pomiędzy tymi jednostkami.

 

CELE PROJEKTÓW:

Poprawa pracy urzędów dzięki cyfryzacji procesów i procedur usprawniających back office.

 

TYPY PROJEKTÓW:

  1. Przenoszenie gotowych rozwiązań IT między urzędami
  2. Wdrażanie nowych rozwiązań IT w urzędach, w tym opracowanie i wdrożenie horyzontalnych rozwiązań możliwych do zastosowania w skali całej administracji (wsparcie może dotyczyć również modernizacji istniejącego rozwiązania IT)
  3. Działania edukacyjne i szkoleniowe, niezbędne do zapewnienia funkcjonowania rozwiązań IT wspieranych  w ramach projektów z pkt. 1 i 2.

 

PROJEKTY, KTÓRE OTRZYMAŁY DOFINANSOWANIE PRZY NASZEJ POMOCY:

  1. EZD RP – Elektroniczne zarządzanie dokumentacją w administracji publicznej – projekt przygotowawczy (Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa – Państwowy Instytut Badawczy)
  2. Zintegrowana Platforma Analityczna – projekt przygotowawczy (Ministerstwo Cyfryzacji)
  3. System Informacji Celno-Skarbowej EUREKA (Ministerstwo Finansów)
  4. Wdrożenie kompleksowego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (KSZBI) dla statystyki publicznej (Główny Urząd Statystyczny)
  5. Zintegrowana Platforma Analityczna (Kancelaria Prezesa Rady Ministrów)
  6. Export Intelligence (Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii)
  7. Budowa nowoczesnej platformy gromadzenia i analizy danych z Krajowego Rejestru Nowotworów oraz onkologicznych rejestrów narządowych, zintegrowanej z bazami świadczeniodawców leczących choroby onkologiczne – e-KRN+ (Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie)
  8. Cyfryzacja procesów back-office w Ośrodku Rozwoju Edukacji w Warszawie (Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie)
  9. Portal RP (Kancelaria Prezesa Rady Ministrów)
  10. Cyfrowa Piaskownica Administracji (Kancelaria Prezesa Rady Ministrów)
  11. Katalogi Administracji Publicznej (Kancelaria Prezesa Rady Ministrów)
  12. Ocenianie na ekranie: opracowanie systemu do oceniania prac egzaminacyjnych z wykorzystaniem technologii informatycznej (Centralna Komisja Egzaminacyjna)
  13. Szkolenia z zakresu zarządzania i koordynowania dostępności cyfrowej w projektach dla pracowników administracji publicznej (Kancelaria Prezesa Rady Ministrów)
  14. Budowa i wdrożenie Lokalnego Systemu Informatycznego (LSI) (Centrum Projektów Polska Cyfrowa)
  15. System do Obsługi Postępowań Administracyjnych w Budownictwie (SOPAB) – w wersji MVP (Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego)
  16. Rozbudowa platformy e-usług Urzędu Komunikacji Elektronicznej (Urząd Komunikacji Elektronicznej)

 

 

{"register":{"columns":[]}}