W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozwój nowoczesnych wewnętrznych technologii informacyjno-komunikacyjnych dla usług świadczonych drogą elektroniczną w Narodowym Instytucie Zdrowia Publicznego - Państwowym Zakładzie Higieny (NIZP-PZH)

NAZWA BENEFICJENTA: 

Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny

 

PARTNER/PARTNERZY:

-

 

DATA PODPISANIA UMOWY: 

2020-04-09

 

OKRES REALIZACJI UMOWY: 

od 2020-04-01 do 2023-12-31

 

WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA: 

17 349 390,90 zł

 

CEL:

Głównym celem projektu jest cyfryzacja procesów back-office w NIZP-PZH, a tym samym poprawa warunków funkcjonowania i podniesienie efektywności działań Instytutu, które pozwolą m.in. na poszerzenie zakresu spraw realizowanych drogą elektroniczną za pomocą modernizacji rozproszonych systemów dziedzinowych narzędziem centralnym, które umożliwi globalne zarządzanie danymi, jednocześnie pozwalając na skrócenie procesu decyzyjnego, zarządczego i kontrolnego.

Budowa innowacyjnego systemu zgodnego z referencyjnym modelem cyfryzacji urzędów optymalizującego procesy i procedury obszaru back-office, przyczyni się również do usprawnienia funkcjonowania Instytutu a tym samym przyspieszy załatwianie spraw, co przełoży się również na podniesienie poziomu obsługi obywateli i przedsiębiorców. Odbędzie się to poprzez wdrożenie rozwiązań umożliwiających obsługę dotychczas niezinformatyzowanych obszarów działalności Instytutu.

 

PRODUKTY:

System informatyczny posiadający strukturę modułową. System będzie się składał z następujących modułów funkcjonalno-technicznych:

  • zarządzanie obiegiem dokumentów
  • zarządzanie procesami back-office – obsługa finansowo-księgowa, obsługa zamówień publicznych, zarządzanie kadrami, zarządzanie gospodarką materiałową, zarządzanie projektami, zarządzanie działalnością naukową
  • zarządzanie diagnostyką laboratoryjną.

 

​​​​​​KORZYŚCI:

  • integracja istniejących zasobów w NIZP-PZH
  • optymalizacja procesów biznesowych, zmniejszenia obciążeń administracyjnych, skrócenia realizacji poszczególnych działań, zwiększenie bezpieczeństwa danych
  • zwiększenie komfortu w wykonywaniu zadań służbowych
  • zwiększenie możliwości wykorzystania narzędzi informatycznych do realizacji obowiązków służbowych w Instytucie, w tym przez osoby niepełnosprawne
  • zwiększona efektywność pracy NIZP-PZH, co bezpośrednio pozytywnie przekłada się na korzyści w obszarach obsługiwanych przez Instytut (zdrowie, bezpieczeństwo żywności, środowisko, higiena, nauka) a pośrednio na korzyści klientów zewnętrznych
  • poprawa standardu wykorzystania Elektronicznej Skrzynki Podawczej
  • łatwiejszy i szybszy dostęp do danych spoza Instytutu
  • zwiększone kompetencje cyfrowe pracowników NIZP-PZH.

 

GRUPY DOCELOWE:

  • wszyscy pracownicy NIZP-PZH.
{"register":{"columns":[{"header":"Pozycja","value":"216","registerId":20735334,"dictionaryValues":[],"nestedValues":[],"showInContent":false,"positionSelector":".article-area__article h2","insertMethod":"after"},{"header":"Obszar publikacji","registerId":20735334,"dictionaryValues":[{"id":"katalog projektów i usług","value":"katalog projektów i usług"}],"nestedValues":[],"showInContent":false,"positionSelector":".article-area__article h2","insertMethod":"after"}]}}