W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Info Day – unijna polityka promocyjna 2021

17.03.2021

– Unijna polityka promocyjna odgrywa ważną rolę. Przyczynia się do zwiększania konkurencyjności i konsumpcji produktów rolno-spożywczych w Unii i poza nią – tymi słowami sekretarz stanu Ryszard Bartosik rozpoczął webinarium „Info Day - unijna polityka promocyjna 2021”, które odbyło się 16-17 marca br.

Webinarium Info Day – unijna polityka promocyjna 2021

Wiceminister przypomniał, że w tym roku Komisja Europejska przeznaczyła na promocję produktów rolno-spożywczych w Unii i poza jej granicami 182,9 mln euro. Jest to pula środków dla wszystkich państw członkowskich.

­– Program prac koncentruje się na kampaniach, które są zgodne z ambicjami Europejskiego Zielonego Ładu – podkreślił Ryszard Bartosik.

Celem spotkania było omówienie praktycznych aspektów, dotyczących składania propozycji programów oraz możliwości finansowania działań informacyjno-promocyjnych na mocy rozporządzenia (UE) Nr 1144/2014 z dnia 22 października 2014 r.

Webinarium skierowane było do przedstawicieli organizacji zrzeszających producentów, przetwórców i dystrybutorów, reprezentatywnych dla danej branży rolnej, jak również innych organizacji producentów lub ich zrzeszeń oraz innych organów sektora rolno-spożywczego, których celem i przedmiotem działalności jest promocja.

Wiceminister Ryszard Bartosik wyraził nadzieję, że informacje przekazane podczas spotkania pomogą w przygotowaniu dobrej jakości programów, tak aby skutecznie sięgać po unijne środki na promocję produktów rolno-spożywczych.

 

Zdjęcia (3)

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
18.03.2021 16:42 Iwona Chromiak
Pierwsza publikacja:
18.03.2021 16:26 Iwona Chromiak
{"register":{"columns":[]}}