W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ocena polityki rolnej UE w zakresie promocji

01.08.2018

Kolaż - produkty rolne

Komisja Europejska opublikowała plan oceny polityki rolnej UE w zakresie promocji produktów rolnych, której celem jest pozyskanie informacji zwrotnej od obywateli i zainteresowanych stron na temat wdrażania i skutków unijnej polityki promocji rolnictwa. W tym celu, Komisja Europejska udostępniła na stronie https://ec.europa.eu/info/law/better-regulation/initiatives/ares-2018-3822583_en mapę drogową "Ocena polityki rolnej UE w zakresie promocji", za pośrednictwem której można zgłaszać w terminie do 15 sierpnia 2018 r. opinie nt. unijnej polityki promocyjnej.

Polityka promocyjna Unii Europejskiej w zakresie produktów rolnych ma na celu zwiększenie konkurencyjności sektora rolnego UE, zarówno wewnątrz, jak i w krajach trzecich. Celem działań promocyjnych jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat zalet produktów rolnych i metod produkcji UE oraz zwiększenie świadomości i uznania systemów jakości UE.

Wszystkie otrzymane informacje zwrotne zostaną publikowane i podsumowywane na stronie internetowej Komisji Europejskiej, a następnie przedstawione Parlamentowi Europejskiemu i Radzie w celu włączenia tematu do debaty legislacyjnej.

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
08.08.2018 15:06 Sławomir Mucha
Pierwsza publikacja:
08.08.2018 15:06 Sławomir Mucha
{"register":{"columns":[]}}