W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Polska na SeaFood w Barcelonie

28.04.2022

Podsekretarz stanu Krzysztof Ciecióra przebywał w Barcelonie na targach SeaFood Expo, które są jednym z największych wydarzeń branży rybnej.

Podsekretarz stanu Krzysztof Ciecióra na polskim stoisku

Polskie stoisko narodowe

Polskie przedsiębiorstwa zajmują silną pozycję w branży rybnej. Na trwających targach prezentuje się ponad 1500 wystawców z 76 krajów. W ramach targów zorganizowane jest również polskie stoisko, na którym prezentuje się 16 polskich firm z branży przetwórstwa ryb.

 Polska już po raz kolejny prezentuje swoje olbrzymie możliwości w zakresie przetwórstwa produktów rybołówstwa i akwakultury, w ramach targów Seafood Expo Global. Na stoisku narodowym zorganizowanym przez Kołobrzeską Grupę Producentów Ryb, we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Przetwórców Ryb oraz Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi prezentuje się  szesnaście firm branży rybnej tj.: Abramczyk Sp. z o.o., Antonius Caviar, Barkas Sp. j., Contimax S.A., Freezco Sp. z o.o., Gadus Sp. z o.o., Graal S.A., Jurasscic Salmon Sp. z o.o., Kołobrzeska Grupa Producentów Ryb Sp. z o.o., Mirko Sp. z o.o., Polski Karp – Organizacja Producentów Sp. z o.o., Północnoatlantycka Organizacja Producentów Sp. z o.o., Przetwórstwo Rybne Łosoś Sp. z o.o., Rybhand Sp. z o.o. Sp.k, Seko S.A.,  Stanpol Sp. z o.o. 

Polska branża rybna

Wskazane firmy to czołówka polskiej branży. Firmy te w znacznej mierze wpływają na osiągniętą w Polsce wartość wprowadzonych do obrotu na rynku krajowym i zagranicznym produktów, która przekracza obecnie 3 miliardy EUR. Udział w targach  stanowi szansę na umocnienie polskiej pozycji na rynku przetwórstwa ryb, poprzez nawiązanie nowych kontaktów biznesowych na międzynarodowej arenie. 

Z uwagi na jakość polskich produktów i uznaną markę, polski pawilon narodowy cieszy się wielkim zainteresowaniem wśród uczestników i odwiedzających targi.

Stoisko zostało zorganizowane dzięki współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego na lata 2014-2020 przeznaczonych na wzmocnienie obrotu, w szczególności na działania związane ze znalezieniem nowych rynków i poprawą warunków wprowadzania do obrotu produktów rybołówstwa i akwakultury.

 

Zdjęcia (5)

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
28.04.2022 15:48 Sławomir Mucha
Pierwsza publikacja:
28.04.2022 15:36 Sławomir Mucha
{"register":{"columns":[]}}